Undervands...

Mere
16 år 1 måned siden #1026311 af Freddi Hansen
Besvaret af Freddi Hansen på emne Undervands...
Hej<br />
Klaus <br />
Du kan se lidt her <br />
www.nb-trolling.dk/sider/baadteams/dagbog_mette/031007.html

Jeg bruger det en del og syntes det er vildt spændende<br />
<br />
Freddi<br />
TEAM METTE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1026300 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Undervands...
UV camera,<br />
Hej Brian ( og andre !!)<br />
nå, hvordan gik det så med det nye camera, virker det, er det det samme som man kan købe til 1500 kr??<br />
klaus

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000410 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Undervands...
hej der<br>
<br>
Når jeg kommer hjem fra Sverige imorgen tirsdag. Skulle mit kamera vaere kommet. Jeg har desvaerre ikke et badekar at teste det i. Så det bliver toiletkummen. Der vil komme en udfoerlig beskrivelse af "toiletkumme testen" en af de naermeste dage.<br>
pakken blev taget i tolden så det totale beloeb incl alt loeber op i knap 4000 dkr. Men det er vel heller ikke dyrt set i forhold til priserne i norge. (jeg har ikke set dem i danmark ??)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000345 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Undervands...
Undervands kamera fra www.atlantiscamera.com Hvis i har læst mine tidligere indlæg, kan i se jeg ikke kan fange fisk. så nu skal der nye boller på suppen :-)

Jeg har bestilt et undervandskamera. I kan besøge producentens hjemmeside på ovenstående link, hvis det har interesse.<br>
Så når jeg tøffer rundt på väneren eller randers fjord fremover kan jeg forhåbentlig se 43 fisk og så kan de få wobleren eller blinket lige ned i skallen. Ellers kan jeg montere en 600 g pirk og slå dem bevidstløse :-)<br>
På websiden kan man også downloade en mpeg film om systemet. Men filmen fylder ca. 400-500 mb for 10 min spilletid. Så der er kun for folk der har fastnet. Filmen er ok, men er ikke vildt spændende.<br>
Hvem har ikke altid drømt om at kunne se hvad der foregår under overfladen. Især hvis fiskene ikke vil bide. Det må være mega sjovt at kunne se agnfisk svømme rundt i store stimer frem for at se dem på ekkoloddet.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 5 måneder siden #1000340 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Undervands...
Hej igen<br>
Den film, jeg så var optaget ca. 60 fod nede i Østersøen i januar (hvor sigten nok er bedst), og her virkede det umiddelbart som om laksen var ca. 3-4 meter væk, når den dukkede frem af 'tågen'.<br>
De fleste laks gloede lidt på agnen, daskede måske lidt til den og fulgte den i 10-20 sekunder, hvorefter de forsvandt igen. Der var også et par store, der bed i flasheren istedet, men den mundfuld var nu alligevel for stor!<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000326 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Undervands...
hej der<br>
<br>
66 fisk på en dag og ikke en ville bide !!!!.<br>
Det er da helt vildt´!!<br>
Jeg vil nu glæde mig endnu mere til at få kameraet. For hvis man vitterligt kan se fisk på kamereat. Skal jeg ikke sidde og spekulere på om jeg fisker et sted uden fisk. Nu har jeg jo 2 problemer.<br>
1. er der fisk på pladsen??<br>
2. er det den rigtige agn ??<br>
Hvis man kunne elminere det første problem. Er der fisk ??. Ja så har man kun problem 2 at spekulere på :-).<br>
En anden ting jeg glæder mig til at tjekke er kvaliteten af billederne.<br>
Man kunne forestille sig at på f.eks. Väneren kan man se langt med kameraet og f.eks på Randers fjord kan man kun se 30 cm frem og en død skalle :-)<br>
Kameraet skulle også have infrarødt lys. Men jeg tror nu ikke at det kan gøre den store forskel. På filmen siger de, at det kan virke op til 25" frem.<br>
Men træerne gror ikke ind i himmlen, så lad os nu se :-)<br>
Jeg kunne godt forstille mig man får hang til at sidde klistret til skærmen for at se om der skulle ske noget interessant dernede. Pt. sidder jeg jo bare og kigger på ekkoloddet og GPS. <br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.259 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer