Undervands...

Mere
20 år 5 måneder siden #1000325 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Undervands...
Hej Brian<br>
Du har ret - det ER megajovt!! <br>
Har en gang set lidt over en times video fra en kendt trollers kamera, hvor der var masser af kontakt, men uden hug. Dagen endte med 66 lakse-kontakter på film, og 0 på krogen. ALT blev prøvet, men intet havde effekt. Pudsigt, ikke ?<br>
God fornøjelse med det <br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1186498 af ukendt bruger
Undervands... blev oprettet af ukendt bruger
Undervands kamera fra www.atlantiscamera.com

Hvis i har læst mine tidligere indlæg, kan i se jeg ikke kan fange fisk. så nu skal der nye boller på suppen :-)<br>
Jeg har bestilt et undervandskamera. I kan besøge producentens hjemmeside på ovenstående link, hvis det har interesse.<br>
Så når jeg tøffer rundt på väneren eller randers fjord fremover kan jeg forhåbentlig se 43 fisk og så kan de få wobleren eller blinket lige ned i skallen. Ellers kan jeg montere en 600 g pirk og slå dem bevidstløse :-)<br>
På websiden kan man også downloade en mpeg film om systemet. Men filmen fylder ca. 400-500 mb for 10 min spilletid. Så der er kun for folk der har fastnet. Filmen er ok, men er ikke vildt spændende.<br>
Hvem har ikke altid drømt om at kunne se hvad der foregår under overfladen. Især hvis fiskene ikke vil bide. Det må være mega sjovt at kunne se agnfisk svømme rundt i store stimer frem for at se dem på ekkoloddet.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer