Montage p?...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1186504 af ukendt bruger
Montage p?... blev oprettet af ukendt bruger
Montage på Downrigger.<br>
Hej dette kan nok være svært og svare på, men efter og have læst den udemærkede artikel "Jeg fisker" af Jørgen Müller flere gange, er jeg stadig i tvivl om hvorledes sådan et "´setup" på en downrigger ser. Skal lige tilføje jeg endnu aldrig har prøvet eller været i direkte nærhed af en downrigger. Jeg har lige fundet 3 brugte downriggere på nettet, en stor og 2 små..Med lidt blygrej til. Men kan denne line/wire der sidder på "downriggerhjulet" gå hen og blive slidt ved og have ligget gennem længere tid, således den ej kan bruges mere? Og hvor mange klemmer bruger man normalt på en enkelt downrigger? Jeg håber det er korrekt antaget, at man sætter flere klemmer på downriggerens wire - med en hvis afstand? Hvorefter man monterer sine fiskeliner med forskellige agn i disse klemmer??? Jeg har endnu ikke været forbi SSK - men håber stærkt jeg kan komme forbi på mandag hvis nogen vil vise en hvordan man kommer igang med disse redskaber. Jeg skal dog kører et stykke såfremt jeg ønsker at investere i disse downriggere.<br>
På forhånd tak.<br>
<br>
Med venlig hilsen Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer