Väneren u...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000353 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Väneren u...
Hej Brian.<br>
<br>
Skal ikke til Vänern - men billigt med de woblere. Tak for linket.<br>
<br>
Mvh Lasse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1186508 af ukendt bruger
Väneren u... blev oprettet af ukendt bruger
Väneren uge 49<br>
<br>
Jeg slår sikkert en smut forbi Väneren engang i uge 49, da det sikkert/måske/skal passe med en job jeg har på de kanter. (og jeg har fået lov af konen)<br>
Så hvis der nogle af jer der er deroppe på det tidspunkt. Må i meget gerne droppe en mail eller skrive her. Det er jo altid sjovt med flere både. Men det er jo nok for sent på året til at træffe danskere deroppe :-)<br>
Einar julemand skriver, at jeg bare kan tage en minkpels på, så kan man sagtens holde varmen :-) <br>
Men der må være koldt deroppe nu, men der kommer åbenbart ikke is på de næste uger. <br>
De fanger godt deroppe i tiden ved Tosse/nygrund/Åmål ifølge Einars webside. Men når jeg kommer skal jeg nok få ødelagt den statistik :-)<br>
<br>
<br>
Jeg faldt over nogle billige strike pro på dette link www.fiskeland.com/shop/strike.htm

Hvis man køber 10 koster de 65 skr stykket. Det giver omkring 52 danske, er det ikke billigt ??<br>
Ikke fordi jeg umiddelbart skal have flere Woblere, men man kan jo aldrig vide.<br>
Det undervands kamera jeg har købt som jeg skrev om i indlæg 1590. Når desværre ikke at komme frem inden jeg tager afsted. Det kunne ellers være mega sejt at få det testet deroppe.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer