Scandinavi...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000431 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Scandinavi...
Hej Brian mfl.<br>
Der fines selvfølglig fl. alm. Forsikringsselskaber i sverige. Da jeg var i kontakt med et par af dem for 2.5 år siden. Hvile de ikke forsikre både hjemmehørende i udlandet = Danmark.<br>
Med Fiskehilsen<br>
Anders "AP" Petersen<br>
Team Johanna

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000418 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Scandinavi...
hej der<br>
<br>
Ja det lyder ikke godt. Jeg læste indlægget mens jeg var i sverige. Så jeg blander mig først nu :-)<br>
Det lyder ikke til, at det er et selskab man skal benytte sig af. Så jeg forhørte mig lidt ydeligere i Sverige og de har også de "normale" forsikrings selvskaber deroppe som er fuldt ud på højde med f.eks tryg. Men jeg vil lige vende tilbage engang ved lejlighed når jet ved noget mere. Men så vidt jeg lige kunne finde ud af så er de "normale" i sverige også væsentlig billigere end tryg.<br>
Nu med hensyn til at spare på 5ører. Ja der går mange 5 ører på 2000 kr !!!. Men det kan være det er mig det er galt med, for jeg regner ikke penge størrelser i Euro, dollars osv. Jeg regner i dawia sg 47, radar, ekkolod, fisketure osv :-)<br>
2000 kr er jo lige til 2 nye hjul eller til færgebilleten til Sverige og en lille Stuga. dvs en sveriges tur mere om året !!<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000382 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Scandinavi...
Jeg har lige læst den stakkels svenskers lidelseshistorie. Min mening er, at hvis man forsikrer i et firma, hvor man ikke engang kan få betingelserne på sit eget sprog, så er man ilde faren. Det kan være lige dyrt nok at spare på 5-ører.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1000375 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Scandinavi...
Hej Anders,<br>
<br>
mange tak for dit indlæg.. Og henvisning til artikel !!<br>
Det er godt nok "artig" læsning !!<br>
Så pas på alle sammen, og check omhyggeligt at I får det i ønsker - OG betaler for !!<br>
<br>
Hilsen<br>
Peder Sinding<br>
Lucky III ( Team Gundsø )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 5 måneder siden #1186487 af ukendt bruger
Scandinavi... blev oprettet af ukendt bruger
Scandinavia Sailpatners !<br>
Med anledning af den diskussion som har foregådet på klubbernes hjemeside. Finer jeg anledning til at delaktiggøre jer, i nogle meget negative erfaringer som et par svenske trollingfisker har harft med dette selskab. For vidder inf. se lænken. www.outdoor.se/nordin/online/ På denne side er "SS" omtalt 4 stæder. det er bare at scrolle ned.

Med Fiske hilsen<br>
Anders "AP" Petersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer