Liner<br> ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000412 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Liner<br> ...
jeg bruger kun nylon line RT Dynalink 0,35, indkøbt i 5000 meter ruller hvor man kan få en god rabat ved købet, så kan man tillade sig at skifte lidt oftere. Jeg vil ikke bruge flettet line, jeg ser med rædsel ens dyrt indkøbte liner rodet sammen fra alle stænger i en klump bag båden, det sker jo en gang imellem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 måneder siden #1000411 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Liner<br> ...
Hejsa<br>
Jeg bruger kun nylon line a la den nævnte Berkley. Jeg køber en rulle på 5.000 meter, for der er der altid mulighed for at forhandle en særdeles favorabel pris.<br>
Lægger ny line på alle ruller mindst en gang om året.<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000409 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Liner<br> ...
hej der<br>
<br>
Jeg Tror at stoerste delen af trollingfiskerne bruge nylon line a´la berkley biggame triline 0.38. (10,8 kg)<br>
Dvs en line der er overkommelig i pris. Prisen betyder en del hvis man har 6-10 hjul der skal fyldes med 300-400 m på hvert hjul.<br>
Nogle trolling fiskere skifter line flere gange på et år. Jeg skifter nok desverre kun når jeg begynder at miste fisk :-)<br>
Med mindre jeg skal til pukaviken eller Bornholm. Så kan jeg godt lige mande mig op lineskift :-)<br>
Men det kunne da helt afgjort vaere hylesjovt at fighte en laks på 14-16 kg på fireline. Så får man da for alvor foeling med sagen.<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186516 af ukendt bruger
Liner<br> ... blev oprettet af ukendt bruger
Liner<br>
<br>
Hej jeg er på begynder-stadiet med saltvands-trolling, og har nu lige gransket "småbådsfiskeri" af Niels Vestergård, jeg spekulere lidt på om jeg skal køre en nylon eller fire line på mine trollehjul? Hvad bruger i andre, det kunne være sjovt og se statistikken med nylon mod fireline? <br>
Eller har i alle lidt blandet hjul og stænger med ud?<br>
Det er primær bælterne og køge bugt som fiskeplads.<br>
<br>
På forhånd tak.<br>
<br>
Med venlig hilsen<br>
<br>
Lasse BJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer