Hydraulisk...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000463 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hydraulisk...
Hejsa<br>
Jeg har også Seastar m/ 3.5 ratomgange - DVS den Store pumpe! kan kun anbefales!<br>
Men nu når du nævner Quicksilver - så leveres de jo PT med hydraliskstyring - du har jo derfor en glimrende mulighed for at undersøge hvad importøren vælger at standard montere i lignende båd!<br>
Men en ting er sikkert - en investering i hydralisk styring - fortryder du aldrig!<br>
Knæk og Bræk<br>
Seven11Eleven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 måneder siden #1000461 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Hydraulisk...
Hej lars<br>
<br>
Har selv en Seastar med den store ratpumpe og det eneste er jeg kan sige om den er at det virker bare, men det kan godt være der er nogle af de lidt mere discountstyringer der osse fungerer udemærket men jeg kender ikke selv til dem, og jeg har set at de i Holbæk bådcenter har denne til 7200 kr dog med den lille pumpe som osse er god nok hvis du ikke bulefisker og skal dreje hurtigt.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186522 af ukendt bruger
Hydraulisk... blev oprettet af ukendt bruger
Hydraulisk styring<br>
<br>
hejsa!!! <br>
jeg går og overvejer at købe en hydraulisk styring til min quicksilver500c, er der nogen som kan gi mig nogle råd & vejledning inden jeg køber en. Er der forskellige typer osv. evt. hvor man skal købe den.<br>
håber der er nogen som kan hjælpe, på forhånd tak lars<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer