Hej Havneu...

Mere
20 år 3 måneder siden #1000574 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Havneu...
Hej Steen.<br>
Jag skall försöka att förklara vad som gäller med hemsidan i Simris.Då de nya ägarna tog över hamnen och mig så kom den tidigare webbmastern och ville ha betalt för hemsidan som han gjort som projektannställd på Simrishamns komun, och skött privat sedan dess trots att hans annställning tagit slut.<br>
Eftersom hans krav var allt för höga för att fortsätta sköta sidan så valde vi att ta in en ny webbmaster till ett rimligare pris och samtidigt göra en ny layout på sidan.Så den offisiella sidan för trolling i Simrishamn heter www.simrishamnstrolling.se och jag kommer bara att skriva på denna sidan.Sidan kommer att byggas ut framöver och är det någon som har förslag på nyheter så bara kom med förslag.

mvh Jan Ljunggren. <br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 måneder siden #1000476 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Havneu...
Jeg tror sandheden er, at indehavenren af osterlen data, ikke vil slippe hjemmesiden, og derfor nu forsøger at få frivillige trollingfiskere til at lægge nyhedsmateriale ind på hjemmesiden. Simrishamn hjemmeside med Jan Ljunggren, er flyttet til den nye site, som drives af havnens ejere.<br>
Hvem der så driver osterlen data (Simrishamn Kommun) er ikke sikkert.<br>
Men, der kan vel sagtens være plads til begge site ?<br>
Mange hilsener<br>
Steen Hjorth

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steen Højager
  • Steen Højager's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000475 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Hej Havneu...
Nu er jeg forvirret !!!<br>
Ved at afprøve linket - som ikke virkede igår - kommer man nu til den flotte nye side - som har en fuldt opdateret dagbog. Samtidig står der i dagbogen på den gamle side, at man IKKE skifter.<br>
Kender nogen sandheden ??<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steen Højager
  • Steen Højager's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186528 af Steen Højager
Hej Havneu... blev oprettet af Steen Højager
Hej Havneudvalg !<br>
Simris skifter IKKE hjemmeside alligevel, men der kommer åbenbart en del ændringer, da den nye ejer ikke vil betale til driften af sitet.<br>
I stedet søger man frivillige trollere til hjælp på siden.<br>
Det var måske en ide til småbådsklubbens medlemmer at hjælpe Simris lidt !?<br>
Knæk og bræk<br>
Steen / Vixen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer