Hej der<br...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186538 af ukendt bruger
Hej der<br... blev oprettet af ukendt bruger
Hej der<br>
Jeg sidder her og hopper i stolen for at fjerne de værste trollingabstinenser. Så før jeg går ned og ser småbådsfisker på videoen. Vil jeg lige berette og kommende "tiltag" fra min side.<br>
Da jeg er jobramt pt. kan jeg tidligst komme på vandet uge 4. Og fisketuren uge 4 skal foregå i Simrisham (vejret bestemmer).Det er første gang jeg fisker der så alle gode råd modtages med kyshånd. (overnatning, fiskesteder osv).<br>
Grunden til det blev Simris er den "tråd" der har kørt på SSK delen af denne side. Den fangede min interesse.<br>
Derefter har jeg måske mulighed for nogle dages fiskeri i sverige slut februar. Men hvor det bliver er ikke fastlagt pga. evt is på vandet.<br>
Derefter bliver det sikkert Väneren i påsken og Väneren i uge 19.<br>
uge 19 bliver sammen med det hyggelige og trivelige team Frederik. (der er lagt et opslag ind under aktiviter).<br>
Påsken bliver åbenbart sammen med "warrior Bo" som nu åbenbart er begyndt at kalde sig "Team Tortuga". Bo har været så venlig at sende en mail til Einar julemand om hvor godt han har det i Thailand. Han er dernede med sin famile svigermor osv og skal være der i 3 uger. Han har taget fiskestangen med.<br>
Men jeg vil nu hellere sidde på kajen i Simris med en stiv kuling i nakken og -12 grader og drømme om kommende storlaks. De fisk man fanger under sydlige himmelstrøg har jo alle mulige grimme farver og former.<br>
NÆÆÆÆÆ der er intet som sølvtøj !!!<br>
Det kunne nu også være hyggeligt hvis Team Kamstrup kommer til väneren i påsken som han gjorde i år 2003. Men Kamstrup har jo fået ny båd (ørnvik 540), så nu har han sikkert ikke råd til at sejle i den, fordi alle pengene går til bådpolish og pudseklude ;-).<br>
Sommer ferien vil højst sandsylig foregå på Väneren. Ikke for jeg vil det, men fordi kæresten og datteren insisterer på det. Så må jeg jo bøje mig endnu engang :-)<br>
Men en tur til Saltstraumen skal der blive plads til i år 2004.........Men gad vide hvornår fiskeriet er bedst deroppe ??. Jeg behøver ikke fange de specielle arter som havkat og helleflynder. Jeg kan nøjes med sej i 15 kg`s klassen.<br>
Derud over er kommer sikkert lidt skriveri til FTK klubbladet nr 1-2004. Jeg er igang med at skrive om mit undervandskamera og kæresten er ved at skrive om hvordan det er er være kæreste med en trollingfisker. I forbindelse med hendes artikel, vil jeg gerne understrege at det ikke er mig hun referer til, men en fiktiv opfundet person :-)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
brian <br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer