God jul og...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000513 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne God jul og...
hej martin<br>
<br>
jeg har lade mig fortælle af en god ven som er grejforhandler at kvaliteten er ringer end den gl.model, helt sikkert gode til prisen.(der er tilbud på gl.model i ballerup)<br>
<br>
med hensyntil at logge ind, går du ind under tilsalg og opretter dig som ny bruger, og der efter spiller klaveret, dvs at du vil blive bedt flere steder om logind, så søg for at lave et pasword du kan huske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186539 af ukendt bruger
God jul og... blev oprettet af ukendt bruger
God jul og godt nytår<br>
Min svigerfar og bådmakker har lige givet mig et medlemsskab i julegave, så nu behøver jeg ikke længere nasse på hans klubblad. Nu da jeg har fået mit eget medlemsnr. ville jeg lige logge ind, men hvordan? Løsningen er sikkert lige for snuden af mig, men.... <br>
I øvrigt tak for svarerne på indlægget om grej, man bliver jo klogere hver dag. <br>
Er der i øvrigt nogen der har haft de nye Daiwa AD47LC eller 57LC i hænderne og kan fortælle om de er et værdigt alternativ til SG47LC?, prisen er jo næsten den halve, og 57LC kan jo rumme en del mere line.<br>
Knæk og bræk<br>
Martin Dyrup/Bubbly

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer