forsikring...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000537 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne forsikring...
Bliver også hos Yacht-Pool. Benyttede dog lejligheden til at gennemse betingelserne, og fandt at fartområdet stopper ved Bergen, dvs. at jeg nu 2 gange har kørt båden til Norge uden forsikring - dvs. og dog, - mens den var bag på bilen var den forsikret, men ikke i vandet - hverken i Saltstømmen eller på Røst! Aftalen er derfor i fremtiden at jeg ringer til dem, og aftaler at jeg sejler i nævnte område - igen i 2004!<br>
En anden god ting var at få udtyrslisten i orden - specielt for det jeg ikke har regningerne på, da jeg købte "Nyere brugt båd".<br>
Læg samtidigt mærke til de 10-20-30-40% rabat man opsparer de første første 4 skadefrieår!<br>
Nærlæste også de "svenske betingelser" og fandt at det svenske tilbud generelt bygger på de samme principer som Yacht-Pool - men hvad nytter det hvis de ikke kan håndtere en skade!!<br>
<br>
Knæk og Bræk<br>
Seven11Eleven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 måneder siden #1000519 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne forsikring...
Jeg har det som Tommy.<br>
Ingen skal sælge mig en forsikring - uanset pris - hvor man skal kunne serbokroatisk for at se, hvad den dækker.<br>
Mvh. Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1000514 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne forsikring...
indlæg nr 1562 og 1612, min lyst til den svenske model er kølet af, jeg bliver ved Yacht-Pool.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186540 af ukendt bruger
forsikring... blev oprettet af ukendt bruger
forsikring...<br>
<br>
jeg kan huske der var et indlæg med forsikring her på siden, og er nu blevet int i at høre om der har haft nogen erfaringer med de der svenske forsikrinsselskaber og også hvad indlæg nummer det havde så jeg han finde det og læse det igennem igen. har nemlig ledt og ledt og tror jeg har stirret mig blind. kan nemmerlig ikke finde indlægget..<br>
<br>
pfh tak. dennis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer