Sommerferi...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000581 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Sommerferi...
hej Kamstrup<br>
<br>
Jo det lyder da meget hyggeligt vi må lige se hvad jeg kan finde ud af.<br>
Jeg er alligvel af finde omkring väneren på det tidspunkt. Jeg regner med at være der f.eks i uge 28-29-30.<br>
Fiskeriet er nu ikke decideret dårligt i sommerferien. Det er først når der kommer temperaturstigninger på flere grader i overfladevandet over et/få døgn at fiskeriet går i stå. Det var det jeg oplevede i sommeren 2003.<br>
Jeg kan godt se fidusen i at tøffe rundt på søen. Men skal lige se om jeg kan få den drejet i mit hoved.............Quicksilver 450 2 voksne 1 barn 1 uge. Jeg kan jo knap have mine grejbokse i båden i forvejen :-)<br>
Denne her var bedre Uttern 6200 CC 2 voksne 1 barn, grejbokse,køleskab og kaffemaskine :-)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186551 af ukendt bruger
Sommerferi... blev oprettet af ukendt bruger
Sommerferie på Väneren!<br>
<br>
Vi er nogle stykker der planlægger at holde sommerferie på Väneren. Vi påregner at det bliver i uge 29 og syntes det kunne være hyggeligt såfremt andre bl.a. "Brian´s familie" også havde lyst til at deltage. Foreløbig er vi to både der tager afsted. Vi har planer om at bo i båden og leve på primitiv vis. Da det ikke lige er fiske sæson, (og da det bl.a. ikke er sjovt at sejle med 40 kg. rådden blank fisk i båden) er det fortrinsvis en familie-hyggetur, hvor vi forhåbentligt får mulighed for at sejle rundt til de små listige steder, lave bål, drikke lidt øl og god vin, grille (måske også en lille fisk) - Brian kan altid få lov til at fange aftensmaden!!!! for os alle sammen.<br>
<br>
Så skulle andre også have lyst, så ses vi på Väneren i uge 29.<br>
<br>
Hilsen<br>
<br>
Team Kamstrup<br>
<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer