Jeg er på...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000589 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er på...
Hej Mikkel.<br>
<br>
Jeg går også selv og lurer på et ekkolod og har læst meget godt om lowrance's X-85, efter og have set 2 film af Niels Vestergård, blev jeg endnu engang bekræftet i at X-85 sidder i mange både. Men.. Jeg ringede så efter en pris-forespørgelse hos Navtech denmark i dag som reklamerede med det på deres hjemmeside, men de måtte beklage at det førte de ikke længere. Det er efter deres udtalelse udgået af produktion i 2003. Så det er jo ikke et lod der fremtidigt vil blive produceret dele (ved ikke om man får behov for det) - bare lige så man ikke tror det vil være at få hele tiden.<br>
<br>
Mvh Lasse BJ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000588 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er på...
i den brugte ende er der et lowrance x-85 i brugt udgave. jeg har selv et x-85 samt en garmin i den dyre ende..!! og er glad for begge lodder x-85 kan fås for ca. 2000 brugt.. <br>
<br>
hilsen dennis

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000585 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er på...
hej mikkel<br>
<br>
personligt stiller jeg store krav til mit elecotronik, men man behøver ikke købe sig fattig. jeg kan varmt anbefale lowrance produkter, fx. i dit tilfælde ville jeg nok købe et x-91 det er et super lod og dækker alle dine behov, dog vil jeg anbefale at du køber fart og temp til loddet. ballerups fiskemagasin plejer at være behjælplige med god rådgivning og pris.<br>
<br>
tlf. ballerups fiskemagasin 44665266<br>
<br>
mvh per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000583 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er på...
Hej Mikkel<br>
Nu skriver du ikke prislejet på ekkoloddet du vil have. Man hvis man kigger i den billige ende finder du feks. Eagle fish Easy. Jeg kan se at "grejboxen" har det til 999 kr i fisk og fri s 73 december. Og lionfish www.lionfish.dk/TROLLING.htm har et til 1300 kr.

Jeg købte selv et ligende lod for et par år siden til omkring 3000 kr dog med fart og temp (300w sendeeffekt). Det lod har tjent mig trofast siden. Det er blevet brugt på fjorden, Sverige, gule rev osv. Og det fungerer såmænd ok. Så hvis det er i den billige ende du kigger vil jeg anbefale det. <br>
Loddet er godt nok ikke det 7 vidunder men kan opfylde et behov hvis man kun vil ofre et begrænset beløb på sagen. Og hvis kun du fisker nogle gange om året, er det helt fint. Loddet har så ikke fart, temp. 50MHZ transducer, mange pixel osv.<br>
Jeg må så tilstå at mit ekkolod vil blive udskiftet her engang i år 2004. Men det er nu mest fordi jeg er blød i bolden og har fået den ide at et bedre lod giver flere fisk i båden+ jeg gerne vil have nogle "nye" knapper at trykke på :-)<br>
Hvids du kigger efter lidt dyrer lod 2000-4000 kr., kan du feks smutte forbi og se på www.olav-hansen.dk/fishfinders.htm som har lidt forskellig at vælge imellem.

<br>
håber du kan bruge det til noget<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian <br>
FTK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186554 af ukendt bruger
Jeg er på... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg er på udkig efter et ekkolod, som jeg vil bruge til fiskeri i Øresund. Jeg fisker ikke så meget og vil derfor ikke ud i den helt store investering. Hvis nogen ligger inde med viden på dette område, så giv lyd. På forhånd tak. Mikkel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer