Fiskeerfar...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000659 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Fiskeerfar...
Vi har været 3 uger i Thailand over jul og nytår. Vi var på en ø der hedder Koh Chang, der ikke ligger så langt fra Hua Hin, samme område Golf of Thailand. Vi havde selv fiskegrej med, men fiskeriet var ikke speciellt godt. Muligheden er at man, som vi gjorde,lejer en båd selv for en hel dag. Vi betaldte 6000 bath, omregnet ca:900 dkr. med vand, mad og frugt. En ide er at købe nogle rappala magnum rød og hvid = favorit agn. Idet at farten man troller med ligger omkring 5-7 knob. Af fiskearter skulle der være mulighed for Barracuda, King makril, Wacho. Håer du får en god tur. Vil gerne høre om din tur når du kommer hjem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 4 måneder siden #1000597 af Torben
Besvaret af Torben på emne Fiskeerfar...
Jeg har været i Hua Hin i 9 dage for 4 år siden. Der var på dette tidspunkt mig bekendt ingen form for charter fiskeri, der er dog en flåde af større og mindre fiskefartøjer hvorfra der måske er mulighed for at leje sig ind til fiskeri.<br>
Der sidder folk hver dag og fisker fra molen, der blev da også landet fisk, dog ikke i skræmmende størrelser.<br>
www.lillebaelt.subnet.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186561 af ukendt bruger
Fiskeerfar... blev oprettet af ukendt bruger
Fiskeerfaringer fra Hua Hin, Thailand efterlyses. <br>
Jeg skal på ferie i Thailand uge 9+10 og bo i Hua Hin. Det kunne være spændende at komme ud at fiske i det fremmede farvand, derfor efterlyser jeg information/erfaringer om hvilke muligheder for fiskeri, der er der. <br>
Jeg har søgt på nettet, men det er meget sparsomt med informationerne, men det skyldes måske, at der ikke er så meget havfiskeri der??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer