Billedere:...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186580 af ukendt bruger
Billedere:... blev oprettet af ukendt bruger
Billedere:<br>
Hej jeg vil gerne om folk ville vise deres bagparti/indretning af deres BÅD (andet er jeg fri for :>) Jeg søger gode ideer til montering af mine dovnriggere og stangholdere, der er jo uanede mulighedere, men billederene her på siden er mere generelle fra stævner og cup's. Så hvis folk ligger inde med et par gode pic. ville jeg blive glad. Jeg skal udstyre en 14 fod jolle med en mindre (aftagelig) hardtop, rælingen er ganske bred. Men mere om jeg skal igang med og tænke på et søgelænder og montoere derfra. Eller lave beslag osv.. I fleste har jo været gennem samme proces engang.<br>
I må gerne sende dem til : Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Jeg har virusscanner på..<br>
På forhånd tak.<br>
(såfremt et godt billede af det elektroniske udstyr også er tilgængeligt - ville det være rart)<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.111 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer