Ny fletlin...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000666 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Ny fletlin...
hej. jeg bruger en tysk fletline "proFlex" i 0.35 den tager 32 kg. Den er jeg meget tilfreds med, men kan være en forbandelse når man fisker på vrag, det er udelukket at vikle den om armen ved bundhug, så kan man godt reservere tid på skadestuen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186582 af ukendt bruger
Ny fletlin... blev oprettet af ukendt bruger
Ny fletline ???<br>
<br>
Jeg skal have skiftet min fletline på mine havhjul. hvilken fletline kan anbefales ?? Hjulene er amb.7000c4ld og 7000 syncro.<br>
Jeg har en fiske ven som forbander fireline langt væk. For da vi var på den sidste tur på det gule rev. Sprang hans line konstant. Han købte så spiderwire, men han har ikke fået den testet.<br>
Vi snakker vel en line på 0,35-0,40, som vel kan klare selv den mest genstridige vrag torsk på det gule eller en mega sej i saltstraumen :-)<br>
<br>
Bruger i nylon bagline, eller er i hårde hunde og fylder hjulet med 350 m fletline ??<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian <br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.129 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer