Søgefunkt...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000688 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søgefunkt...
Hej Jørgen:<br>
Fantastisk !! For en analfabet i system- og programmeringsarbejde synes det du har lavet genialt - og til stor nytte. Ta´ et eksempel : Du vil ud fra Rungsted og vil se hvor der har været aktivitet på det sidste. Du søger så på "Lous Flak", "Nivå Flak", "Disken" eller "Hven Nord". Og på et par minutter har du et godt billed af aktuelle muligheder.<br>
Stor Tak : - ) Hugo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000687 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Søgefunkt...
Det spiller da eventyrligt max. Jørgen!!! Well done med den søgefunktion :-) og takker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
20 år 3 måneder siden #1000683 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Søgefunkt...
Hej Lasse og i andre.<br>
<br>
Jeg kunne ikke stå for udfordringen, så nu har jeg lavet en søgefunktion der dog kun søger i de oprindelige indlæg. Hvis i vil have mange hit så nøjes med enkeltord. <br>
Hvis i søger på en sætning skal den være identisk med det, der findes i indlægget for at i kan finde det.<br>
Det hjælper ikke at adskille søgeordene med komma, for så finder i ikke noget.<br>
Senere kommer den også til at søge i svarene.<br>
God fornøjelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
20 år 3 måneder siden #1000682 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Søgefunkt...
Hej Lasse<br>
<br>
En søgefunktion til Forum er absolut på ønskelisten, men som du måske har læst andet steds, så holder jeg pause i øjeblikket -:)<br>
Har købt noget nyt udstyr til min båd, og det forsøger jeg at få installeret ligesom min trollingdatabase efterhånden har ligget stille i et par år, så den skal også lige have en kærlig hånd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186584 af ukendt bruger
Søgefunkt... blev oprettet af ukendt bruger
Søgefunktion:<br>
Hej Webmaster.. Vil det være meget svært at lave en "søgefunktion" under forum?<br>
Hvis man nu erindrer et indlæg om fiskepos på Lous flak, eller et sted i langelandsbæltet (you name it) og man så taster sit ord, hvorledes "alle" de indlæg med ordet kommer op? Kan godt se hvis folk så taster båd eller fiskeri, at der kan være et problem. Det var nu mere for og spare tid, da jeg syntes siden fungere godt. Det er bare svært og hvilket indlæg man erindrer og have læst noget om (?)i.<br>
God weekend<br>
<br>
Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer