advarsel a...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000746 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne advarsel a...
Jeg mener, at den vandstråle du kan se komme ud i siden, er en såkaldt sladrestråle, der kun har til formål at vise at din vandpumpe fungerer, og der kan løbe vand igennem systemet. Det vand der bliver brugt til køling kommer ud under vandlinien i skruen og/eller i huller lige over kaviationspladen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 3 måneder siden #1000745 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne advarsel a...
Hej!<br>
<br>
For nu ikke at gøre alle der har en påhængsmotor bange vil jeg lige tilføje til ovenstående advarsel at det kommer altså andet på hvorhenne din checkstråle sidder på dit kølesystem, for på nogle maskiner skal denne altså ikke være varm, har selv en Suzuki og den bliver ikke varm, for hvis den skal være varm ville den som jeg umiddelbart ser det kun komme vand ud når motoren har nået sin driftstemperatur.(Da termostaten først åbner der)<br>
<br>
Hvilken motor er det du henviser til ???<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1186609 af ukendt bruger
advarsel a... blev oprettet af ukendt bruger
advarsel advarsel: kontroler jævnligt at det er varmt kølvand der kommer ud af motoren ved trolling i vinter halvåret, din termostat kan holde op med at virke og få katastrofale følger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer