Hej alle<b...

  • Steen Højager
  • Steen Højager's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186653 af Steen Højager
Hej alle<b... blev oprettet af Steen Højager
Hej alle<br>
Jeg har købt en hel tromle downriggerwire, som jeg gerne vil dele med andre.<br>
Det er ikke ment som et forsøg på at lave forretning, eller konkurrere med grejforhandlerne, men mest fordi den indkøbte wire efter min opfattelse har væsentligt bedre egenskaber, end den wire man normalt bruger.<br>
Den er flettet af 49 tråde mod normalt 7 og er derfor meget blød og bøjelig og flosser ikke nær så let, som man normalt ser det. Vi er to både, der har brugt denne wire i længere tid, og selv har jeg brugt den siden 1998 uden problemer.<br>
Wiren er 1,0 mm mod normalt 0,8, hvilket man kunne tro gav mere vandmodstand, men jeg mener ikke dette er et problem. Efter min subjektive opfattelse, 'synger' denne wire også mindre. At den så også på denne måde bliver langt billigere, er nok ikke en ulempe.<br>
Vi har også fået laserskåret håndtag til SG47LC, og kan også skaffe flere af disse. Heller ikke her er der tale om forretning, men blot om at vi har konstateret nogle problemer med de fabriksmonterede alu-håndtag, og har fået lavet nogle nye i tykt rustfri stål.<br>
Såfremt du måtte have interesse i disse ting, kan du se under 'Til Salg', og sende mig en mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mvh. og knæk & bræk<br>
Steen / Vixen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer