HJÆLP!<br...

Mere
20 år 2 måneder siden #1000909 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne HJÆLP!<br...
Hej Steen<br>
Det du søger hedder "bobbins", og anvendes bl.a. til kobberviklingen i en rotor. Ring til mig i dagtimerne så kan jeg fortælle dig hvornår jeg får næste sending hjem fra Indien.<br>
Mvh<br>
Flemming

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steen Højager
  • Steen Højager's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1000908 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne HJÆLP!<br...
Hej Brian<br>
Tak for din indsats - og du har ret! Jeg har søgt i en række søgemaskiner, og har også fundet små 10 fabrikker, men den nærmeste ligger i Frankrig, og det er nok at gøre lidt rigeligt ud af det!<br>
Så gode råd er stadig særdeles velkomne.<br>
På forhånd tak<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 2 måneder siden #1000907 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne HJÆLP!<br...
hej Steen<br>
<br>
Jeg tænkte igår. Det var da et let spørgsmål :-) ind på google og søg. Det gjorde jeg så og der kom absolut intet op af værdi !!.<br>
Men du har jo sikkert også selv været igang derinde ?.<br>
Næste skridt var at besøge fagbogen.dk og derefter jubii.dk. Der kom stadig intet af værdi. Der blev både søgt på plast producenter, spoler, tromler, plast emballage osv..............Intet !.<br>
Så jeg er kommet frem til den konklusion at det hedder noget andet på fagsprog end spole og tromle. Hvis man kender det "fagudtryk" så er jeg sikker på at der nok dukker noget op på gøg og gokke. <br>
Det er faktisk første gang jeg leder efter noget på nettet og ikke kan få et tilfreds stillende svar. :-)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Steen Højager
  • Steen Højager's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
20 år 2 måneder siden #1186666 af Steen Højager
HJÆLP!<br... blev oprettet af Steen Højager
HJÆLP!<br>
Ved nogen, hvor man kan få fat i tomme plastspoler - f.eks. i den størrelse, downrigger wire leveres på?<br>
På forhånd tak<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer