Gode råd ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000940 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Gode råd ...
tak for indlægende ketner skal se på min bår i morgen den er moske lidt for tynd så det bliver nok et slagsmål med vis skyld det entelig er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 1 måned siden #1000936 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Gode råd ...
Hej!<br>
Det er ret ærgeligt det der er sket med din båd, men enting er helt sikkert hvis det skete med min båd ville jeg overhovedet ikke betvivle et sekund, den vil straks blive sendt ned til Masnedø, for jeg har set noget af det fiberarbejde de har lavet og det er bare super flot og det kan slet ikke ses, og der er mange af de andre forhandlere der "siger de har forstand på det men resultatet er ikke altid lige godt" og de er meget reelle dernede. <br>
<br>
Helt og lykke med det.<br>
<br>
Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000934 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Gode råd ...
med hensyn til dit hul i båden så tror jeg at din forsikring dækker.<br>
<br>
med hensyn til at få lavet det, ville jeg ringe til masenø 55354000 og tale med kurt, de har en båd bygger ansat til kun at lave fiber arb, og det jeg har jeg har fået lavet er virkeligt flot lavet, bare et godt råd.<br>
<br>
mvh per lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 1 måned siden #1000928 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Gode råd ...
Hej<br>
Det er godt nok noget lort at blive behandlet på den måde ! <br>
Prøv at gå opå www.familieadvokaten.dk, hvor de har en gratis brevkasse, således at du kan beskrive din situation, og herigennem få at vide, hvordan du står ved en evt. retssag, og om du kan få retshjælp via forsikring o.lign.

Måske kan situationen også ændres ved at du får en advokat til at skrive et venligt brev til forhandleren.<br>
Mvh. og held og lykke<br>
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1000927 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Gode råd ...
Hej det er ærgeligt med din båd,desværre så sker det tit at forhandleren sælger kunden en for lille trailer,for at holde prisen nede,jeg kan kun anbefale at man får indføjet i købekontrakten at tingene skal være tilpasset hinanden,da der er mange som har været ude for at købe en ny trailer,desuden så bør man få vejet sin båd og trailer da det også tit sker at bilen ikke må trække traileren.<br>
Mvh<br>
Torben<br>
Hundested

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 1 måned siden #1186669 af ukendt bruger
Gode råd ... blev oprettet af ukendt bruger
Gode råd ønskes Hul i båden. Hej med jeg. jeg havde en mindre god oplevelse da jeg var ude fra rungsted forige søndag vi smed båden i vandet og parkkede den med det vi nu skulle have med, vi var ikke kommmet længer ud end ca 1 mil før båden opførte sig meget underliget den ville ikke plane eller noget lå lavt i vandet så vi vente om. dag vi kom tilbage for at trække den op var den så tung at jeg måtte kører traileren ud under vand for at få båden op. da den kom op væltede vandet ud af den lige ved den forste superrulle der var et huld på støreles med den ene rulle. båden blev kørt til west både i køge for at blive undersøgt det aftalte jeg med den forhandler jeg havde købt denn af for han lå i jyland og det var jo lang vej når man bor i hundested.<br>
west fortalte at traileren var fulstændig mis justeret alt hvad der kunne justeres forkert var det så presset på båden var alt for stort og der manglede også at blive monteret en kølrulle. det ser nu ud til at forhandleren ikke vil så til ansvar for det han har solgt mig. er der nogeen der har et godt råd eller kanfortælle mig hvor jeg kan hendvende mig for at få hjælp. det er 2 1/2 år siden jeg købte den. kald mig bare naiv jeg tror at når jeg køber en båd medt trailer hos en stror forhandler så er tingene i orden. jeg har ikke sat mig ind i hvordan en båd skal ligge på en trailer, men det ved jeg nu. det viser sig også at traileren er for lille til den båd jeg har kåbt så jeg har måtte købte en ny det er jo ikke gratis og rep på min båd løber op i 5-10000 kr. Det skal lige tilføjes at jeg aldrig har justeret på traileren og har foto af båd og trailer fra samme dag jeg hentede den. hvor det er meget tyddeligt at alt ikke er som det skal være nu hvor man ved hvordan den skal ligge. håber at hører fra jeg på forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer