skovshoved...

Mere
8 år 8 måneder siden #1096626 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne skovshoved...
Lad os nu "klappe" hesten og lade de havneansvarlige tage sig af formidlingen, ja "for mange kokke fordærver jo maden" siges der.

Se John indlæg: smaabaadsklub1.dk/forum/forum_indhold.asp?GBID=4&ID=24238

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
8 år 8 måneder siden #1096625 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne skovshoved...
Må lige spørge, hvor mange af jer, som brokker jer over rampen har prøvet den???

Jeg har også hørt der er lidt bøvl og det vil blive rettet. Tingene går bare ikke altid så hurtigt, som vi (brugerne) godt kunne ønske os. Men jeg synes af og til at der hurtigt bliver pisket en stemning op. Kan huske der tidligere på året var en tråd om hvor stejl og ubrugelig den nye rampe i Rødvig var. Den prøvede jeg her i sommers og det er nok den bedste rampe jeg har nogensinde har prøvet.

Som jeg forstår det er rampen i Skovshoved ikke særlig meget stejlere end den gamle rampe, det er "knækket" på toppen mellem rampen og belægningen som er problemet. Ser da frem til at afprøve den i weekenden og se om jeg kommer til at hænge på "knækket", for mit hængertræk hænger lavt ved jorden.
Personligt er jeg ikke særlig glad for ramperne er alt for flade. Kan godt være det kan være nemmere at køre op, men for lidt hældning får båden til at blive liggende på traileren så man skal stå og skubbe den i, det er heller ikke optimalt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jimmie Johansen
  • Jimmie Johansen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 8 måneder siden #1096623 af Jimmie Johansen
Besvaret af Jimmie Johansen på emne skovshoved...
Tror ikke de laver hele rampen om med stigning samt brede men vi på se

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096606 af claus
Besvaret af claus på emne skovshoved...
Jeg har idag været en tur på skovshoved havn og set den nye rampe med tilhørenede broer til. Havnen er opmærksom på problemet og det vil naturligvis blive lavet om så vi igen kan bruge havnen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096569 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne skovshoved...
Sørgeligt de ikke spørger nogle der har forstand på søsætning af småbåde,inden de laver sådan noget lort. -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 8 måneder siden #1096560 af sven svensson
Besvaret af sven svensson på emne skovshoved...
Den ,"gamle" rampe er forbeholdt sejlklubben og bådpladser på land.jeg er også færdig i den havn efter35 år,jeg kan ikke hive min båd op på den stejle rampe.Den er så stejl at de har måtte lukke den igen pga trailer rammen støtte på knækket på rampen når traileren var kørt et stykke ned ,desuden får jeg svært ved at få konen ned i båden fra den bro ved lav til normal vandstand, den er altfor høj.
Det er desværre en stor skuffelse.
Jeg vil råde folk til at bese forholdene,før de trækker ekvipagen derud.
Desværre er der ikke mange muligheder for trailer både langs øresundskysten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.220 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer