Hej. Jeg p...

  • Bent Christensen - Team Lyndby
  • Bent Christensen - Team Lyndby's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 7 måneder siden #1096978 af Bent Christensen - Team Lyndby
Besvaret af Bent Christensen - Team Lyndby på emne Hej. Jeg p...
Tak for info. Jeg vender tilbage med resultetet. Vejret ser ud til at blive perfekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 7 måneder siden #1096963 af Tonny Soltau
Besvaret af Tonny Soltau på emne Hej. Jeg p...
Som sædvanlig super god info - tak for dine guldkorn :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 7 måneder siden #1096939 af Bjarne Heimann
Besvaret af Bjarne Heimann på emne Hej. Jeg p...
Du skal jo benytte Hundested rampen, da den er super god og tæt på de bedste pladser. "" Den ligger bag ved KIA forhandleren..
Den første gode fladfiskeplads er lige bag ved den Mega store rustbunke af et ufærdig fragtskib lige syd for havnen. Du skal ligge og drive i det gamle havnehul (syd for) rustskibet. Der fanges Ising, skrubber og rødspætter.. (der har sommeren igennem været sindssygt mange Fjæsing - og de stikker (hugormegift). Husk en tang til at hold dem med når du tager krogen ud.
¤¤ Skaldrejer og børsteorm fanger godt.
Den anden gode plads er ved at sejle hele vejen ned langs med de grønne bøjer vel ca. 2.sømil.. Ret til styrbord er der en lang sandbanke der starter ved ca.4 meter vand og går hele vejen ned til 9.m vand. Ising, Skrubber og rødspætter.. ## denne plads er meget vejr-afhængig. Vi driver altid, men der er ofte så meget strøm at den ikke rigtig dur. Man kan sikker ligge for anker. Prøv dig frem. Denne plads er Isefjordens absolut bedste fladfiske hot spot..
¤¤ Børsteorm er bedst og kan købes i Havnekiosken på Hundested havn
Mange lokale småbådsdrenge ligger og driver på kanten i renden - på den side med de grønne bøjer.. Det er mest skrubber og Isinger.
¤¤
Pighvarrer fanges ude på knoldene (nord for Hundested havn) disse knolde er på alle søkort. Se efter "bakker" der går fra 6.meter kurven og op til 4.meter, Eller 10 meter kurven hvor knoldene går 2 meter op til 7-8 meter. August of September er høj sæson for den slags. Men - men, de skal fanges på Tobis.
¤¤
NB.. det er jo højsæson for havørreder i det område lige nu, så husk lige at sætte tid af til at fiske efter dem. (kystblink sat langt efter båden lokker dem til hug..)
¤¤
For nu at du ikke skal tro at det er super let det hele. Så har Isefjorden den svaghed, at den ved kraftig vind bliver meget svær, da strømmen så ofte løber med 4,5-5,0 knob. Og så er det bare ikke let. Faktisk skal der gå 2 dage efter hårdt vejr - før den falder til ro..

Knæk og bræk
Team PoPeye (har fisket i området siden 1984)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bent Christensen - Team Lyndby
  • Bent Christensen - Team Lyndby's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 7 måneder siden #1184885 af Bent Christensen - Team Lyndby
Hej. Jeg p... blev oprettet af Bent Christensen - Team Lyndby
Hej.
Jeg planlægger en tur efter flade i området Frederiksværk - hundested i næste week end. Er der nogen der vil slippe et par positioner hvor det eventuelt kunne være muligt at støde på en pighvar ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer