Tak Claus ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002020 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Tak Claus ...
Enig! Fik 4 forskellige fiskeblade/aviser samme dag;-) - og jeg læste "vores" først!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1187113 af ukendt bruger
Tak Claus ... blev oprettet af ukendt bruger
Tak Claus for endnu et super flot og spændende klubblad, der er jo ikke noget mere hyggeligt i denne mørk og kolde tid at krybe hen i en varm stol og læse om andres fiskebedrifter, samtidig med at man selv sender drømmene lidt på vej, jeg håber også at der næste år vil være en artikel med en laks på minimum 25 kg. helst fanget fra Numsi. Men jeg glæder mig også meget over at læse om andres flotte fiskebedrifter specielt Henning Nygaard artikel fra Norge, med og hvordan Thomas Bøge fangede den utrolige stor og flotte flynder. Artiklen er skrevet med et dejligt glimt i øjet og nogle fantastiske fiskeberetninger ak ! gid det var en selv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer