hej torske...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002141 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej torske...
Hej Per, vi vil også gerne være med. Og godt nytår til dig, og alle de andre bulefiskere. Lad der blive flex på klingen den kommende sæson.<br>
<br>
hilsen Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1002129 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej torske...
JAMEN , vi er på!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 4 måneder siden #1187171 af ukendt bruger
hej torske... blev oprettet af ukendt bruger
hej torskefisker<br>
<br>
jeg har en lille forspørgelse ang.vintertorsk.<br>
<br>
er du en af dem der er ude efter vintertorsk jan,feb, og mars og godet kunne tænke at dele din oplevelse med andre i klubben, så vil jeg igen i år, prøve at holde vors hjemmeside up to date. det der er interresant er både gode og dårlige ture som du/i selv skal skrive om under et link som kommer til at hedde vintertorsk 2005, og så hver søndag maile til mig med antal måler som jeg så lægger op. hvis du på den ene eller anden måde ønsker at være anunym på hjemme siden hvad angår antal af måler bliver i skrevet som fx. x1 og x2 osv.<br>
<br>
det er til tænkt at vi starter på det fra 1/1-05 så meld venligst tilbage inden, men man kan selvfølig også støde til efter. forløbig er vi 7-8 både og flere må gerne melde ud.<br>
<br>
mvh per lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer