Jeg kan se...

Mere
8 år 4 måneder siden #1097663 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg kan se...
Helt korrekt John. Hvis man vil have en gast med ud at fiske, der ikke er medlem af klubben, kan man da bare deltage i de konkurrencer der ikke er i klub regi. Klintecup, etc.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 4 måneder siden #1097655 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg kan se...
Det er sådan, at vi har 2 rigtige gode ture (Møn og Odden) hvor det ikke er nogen konkurrence, men som er som familie ture og hvor i har mulighed for at have familien eller en gæst med, der så kan se hvad det går ud på og kan blive bidt af det der.

Selve klubmesterskaberne, er jo en klub konkurrence imellem medlemmerne som enkelt personer og ikke båd teams eller gæster, og for at bl.a. eliminere snyd, og 500 andre grunde jeg ikke skal komme ind på her, så skal alle deltager i de deltagende både være medlem og ikke gæster. Alle deltager bliver registreret og alt hvad de fanger bliver indvejet. Det har ikke noget med penge at gør, men hvad de forskellige fanger i konkurrencen.
Selvfølgelig er der jo ingen der snyder, men… :-)
&#61514
Det er en konkurrence og ikke en hygge tur, og jeg er sikker på at man ikke behøver deltage i en klub konkurrence, for at blive interesseret i fiskeriet eller i at blive medlem af en klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 4 måneder siden #1097654 af Samir Maali
Besvaret af Samir Maali på emne Jeg kan se...
Jeg syntes Bernts forslag er godt, at man mod betaling kan tage en gast med, som ikke er med i mesterskabet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
8 år 4 måneder siden #1097653 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Jeg kan se...
Hej
Ved MSK må vi gerne have gæste gaster med til konkurrencer, de kan dog ikke deltage i konkurrencen, men de er med til det sociale, og så betaler de lidt til rundstykker og pølser. Jeg tror nok at bestyrelsen har erfaret, at der er flere der så efterfølgende melder sig ind, fordi de er blevet bidt af det, og gerne vil have det hele med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bent Christensen - Team Lyndby
  • Bent Christensen - Team Lyndby's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 4 måneder siden #1097651 af Bent Christensen - Team Lyndby
Besvaret af Bent Christensen - Team Lyndby på emne Jeg kan se...
Jeg har lidt svært ved at se hvad problemet er. Der er 355 dage om året hvor der ikke er klubmesterskab hvor du kan invitere hvem som helst med ud på tur. Du må gerne sejle ud alene til klubmesterskaberne,der er ikke noget krav om at der skal være flere om bord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 4 måneder siden #1097649 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg kan se...
Har foreslået formanden, for at få flere både med skulle 1 fremmed fisker kunne komme med ved at betale et beløb og kun deltage i dagens konkurance ikke klubmesterskabet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer