Hej <br> T...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1003282 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej <br> T...
Så er en dejlig dag på bæltet ovre. Der var mange både på vandet, og så vidt jeg kunne se var det ikke hornfisk der primært blev fisket efter.<br>
<br>
Jeg sejlede til revet og trak ud langs bropllerne og var da heller ikke uheldig. Ved 7. bropille var der gevinst en meget smuk lille havørred omkring målet i rigtig god kondition. Den blev sat ud igen med håb om at fange den om et års tid. Da jeg nåede ud til pylonerne var der 3 hornfisk i kurven, og jeg tog pirkestangen for at se om der ikke skulle være en torsk. Det var meget små torsk der bed på (det har det været de sidste mange gange jeg har været derude). Et enkelt meget seriøst hug var der dog, men den ville ikke laves til fiskefrikadeller, så den steg af.<br>
På vej ind satte jeg grejerne igen og det blev til et par pæne torsk omkring de 2 kilo og 6 hornfisk mere inden jeg besluttede at vende næsen hjemad.<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 11 måneder siden #1187560 af ukendt bruger
Hej <br> T... blev oprettet af ukendt bruger
Hej <br>
Tager lige en tur ud på bæltet i det fine vejr. Det kunne jo være man kunne overliste en blank. Vi ses derude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.125 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer