HUSK MANDA...

  • Jørgen Kloster
  • Jørgen Kloster's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 3 måneder siden #1105740 af Jørgen Kloster
Besvaret af Jørgen Kloster på emne HUSK MANDA...
Hej, jeg er enig med Steen. Jeg er ikke på Facebook (holdning over for hvordan mine data (be)handles).
Så denne hjemmeside er for mig også "Hjemmesiden for SSK".

Og så "håbløs" er hjemmesiden slet ikke. Den dækker jo fint de emner og behov, vi har for at kommunikere og udveksle erfaringer. Og den er hurtig og let at navigere i.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #1105739 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne HUSK MANDA...
Øv glemte. Kan i ikke fjerne alle de reklame link i højre side der ikke virker mere. F.eks. Islev Marine

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #1105738 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne HUSK MANDA...
Hej Bjarne. Jeg kan desværre ikke komme. Men vil gerne opfordre jer til at folk begynder at bruge hjemmesiden, så den ikke dør ud og alt kommer til at foregå på Facebook. Ulempen ved Facebook er at det er svært at finde opslagene igen.
Jeg ved godt at mange mener at denne hjemmeside er forældet, men jeg og sikkert en del andre bruger den stadig som bibel når der skal søges et eller andet frem til båden.
Jeg selv ligger gerne fangstrapporter op og det er ikke pga. blinkene jeg gør det, men for at holde siden og interessen i live, så sker der da lidt her.
Godt nytår til dig, hele bestyrelsen og selvfølgelig til alle læserne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjarne Lehné
  • Bjarne Lehné's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
Mere
5 år 3 måneder siden #1189113 af Bjarne Lehné
HUSK MANDA... blev oprettet af Bjarne Lehné
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer