Mens debat...

Mere
5 år 3 måneder siden #1105771 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Mens debat...
Bo@ det kunne være spændende at se en sådan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bo Dueholm
  • Bo Dueholm's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 3 måneder siden #1105770 af Bo Dueholm
Besvaret af Bo Dueholm på emne Mens debat...
hej sten

jeg skal nok lave lidt tal for 2018 med laks en af dagen hvis det har interesse for det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #1105769 af Per Christensen
Besvaret af Per Christensen på emne Mens debat...
Bo :-)

Vi gemmer nogle til jer andre, så bare se at komme til Hundested den er gratis, og hvis i laver en weekendtur, har vi de fedeste vige og små havne og overnatte i.

Prøv f.eks "milionærbugten" som er den bugt der ligger nord for Rørvig havn, der kan man på en strækning på ca. 50 m på den østlige kyst lægge båden helt ind til kanten med snuden, og stadig have mere end 2 meter vand ved hækken.

Fjorden er ikke "farlig" at sejle i, som jeg hører nogen sige, i skal bare bruge jeres lod og plotter.

Kystfiskerne fanger masser af fisk, i hele fjorden og på nordkysten, så det er bare at jagte dem.

Hilsen
Per Team Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 måneder siden #1105768 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Mens debat...
Bo@ fedt med den slags tal. Det kan give stof til eftertanke. Jeg skal prøve at lave dagbog over mine laksefangster i dette forår. Hvad temp, hvor dybt og med hvad. Hvor giver sig selv, da båden er i Ystad.

Omh. fangstrapporterne må det da være bedre at der bliver lagt nogen ind, fremfor at have en "død" hjemmeside, hvor der intet sker på. Så jeg fortsætter som jeg altid har gjort, uanset om jeg får et blink eller ej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • morten Glentemose
  • morten Glentemose's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 3 måneder siden #1105767 af morten Glentemose
Besvaret af morten Glentemose på emne Mens debat...
Godt arbejde bo. Folk kan vel bare lade med at kigge hvis de syntes at det er kedeligt. Jeg synes at det er hygge at følge lidt med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bo Dueholm
  • Bo Dueholm's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 3 måneder siden #1189153 af Bo Dueholm
Mens debat... blev oprettet af Bo Dueholm
Mens debatten raser om fangst rapporterne om de er kedelige eller spændende, har jeg kigget lidt ned i tallene for min elskede havørred og lavet lidt statistik. Forestil dig at du kun har 1 dag om året til at fange din drømme fisk. Hvor skal man tage hen, hvad skal man bruge af agn og hvad tid på året. Svaret er lige her

Fisk fanget

Nr. 1 Øresund 31 fisk 85,6 kg i alt med et gennemsnit på 2,76 største på 4,8

Nr. 2 Køge Bugt 22 fisk 42.6 kg i alt med gennemsnit på 1,98 størst på 5,75

Nr 3 Sverige/Bornholm 8 fisk 44,4 kg i alt med gennemsnit på 5,55 størst på 10,6

Nr 4 andet sted med 8 fisk

Nr 5 Møn med 4 fisk

Nr 6 Isefjorden med 1 fisk (Bjarne og Per fanger i ikke noget der oppe &#128521)

Alt i alt 74 havbasser


Blink top 3

Nr, 1 Toby med 18

Nr 2 Apex med 11

Nr 3 Salar med 8



Hvornår skal jeg så fiske


Øresund køgebugt

Januar 21 5

Februar 3 0

Marts 1 0

April 0 2

Maj 0 6

Juni 0 5

Så hvis vi kun har 1 dag på vandet efter havørreder, så er det januar i Øresund med Toby på alle stængerne.
Jeg ved godt det er langt fra sådan det er, men lidt sjov og fis med tal. Tror dog tallene ville se helt anderledes ud, hvis alle fiske blev meldt ind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.242 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer