Øresund ...

  • michael kølby Pedersen
  • michael kølby Pedersen's profilbillede
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 2 måneder siden #1105823 af michael kølby Pedersen
Besvaret af michael kølby Pedersen på emne Øresund ...
Øresund var vel det sidste sted i indre farvande der var lidt torsk tilbage...
Og de kommer ikke igen...
De stammer i DK der blev rigtigt store er næsten helt væk...
Bare se på Østersøen hvor der kun er små tynde og langsomt voksende torsk tilbage...

Torsk 15 kg er et særsyn i Øresund...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 2 måneder siden #1105822 af Thomas laursen
Besvaret af Thomas laursen på emne Øresund ...
Oplever desværre det samme ,plejer at have super fiskeri lige nu men ingen blanke og torskene er meget små . Men oplever også at det er mange flere garnkuttere de er meget større end jeg har set før. Og mængden af garn der ligger er steget voldsomt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bo Dueholm
  • Bo Dueholm's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 2 måneder siden #1189169 af Bo Dueholm
Øresund ... blev oprettet af Bo Dueholm
Øresund

Hej var i Øresund i dag og fiskeriet var ikke godt ( 1 torsk og 1 saj ) det i sig selv ikke noget nyt. alle der bruger tid i sundet ved at den ene dag kan det være helt vildt godt og dagen efter af h til. Men vi er i januar og hvor bliver havørrederne af ved godt Bob har vist vejen. men jeg har været ude en del gange uden noget af tale om, ud over små torsk og et par små ørreder. Var der så bare andre der fanged noget men det er der heller. Så mit spørgsmål er det helt normalt af det er så dødt i januar eller er det kun mig der undre mig over hvorfor der ikke bliver fanget mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer