Fynboerne ...

  • Tonny Soltau
  • Tonny Soltau's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 2 måneder siden #1105903 af Tonny Soltau
Besvaret af Tonny Soltau på emne Fynboerne ...
JEG SKAL SGU IKKE RO BJARNE - JEG HAR MOTOR PÅ :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 2 måneder siden #1105901 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Fynboerne ...
Hej Tonny har du fået lov til at komme ud og fiske på lørdag så kan vi fiske om det knæk og bræk i Rødvig vi ses
med venlig hilsen Per Motsch Andersen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 2 måneder siden #1105899 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Fynboerne ...
RO PÅ TONNY

Lad os nu først få vores nye hjemmeside lagt op

Derefter kan vi tage dialogen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tonny Soltau
  • Tonny Soltau's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 2 måneder siden #1189215 af Tonny Soltau
Fynboerne ... blev oprettet af Tonny Soltau
Fynboerne åbner deres Facebookside - hvad gør SSK?


Vores fynske søsterklub har nu fået en ”offentlig” facebookside som er åben for både medlemmer og ikke medlem&#65534mer.

Hvorfor gør de dog det, når nu SSK''s Facebookside til sammenligning er "lukket" og kun forbeholdt vores medlemmer?

Fyens Småbådsfiskeklub giver selv det indlysende svar i deres seneste nyhedsbrev

Nemlig, at det ikke hjælper dem at have alle tiders klub, et fantastisk kammeratskab, attraktive ordninger, et godt
klubhus og fede arrangementer, hvis det holdes hemmeligt for offentligheden og kommende medlemmer!

Småbådsklubben på Fyn vil ligesom SSK gerne rekruttere nye medlemmer og vil fornuftigt nok også gerne fremtidssikre deres klub, der lige som vores lider under mangel på yngre medlemmer - og ligesom i vores klub oplever en "naturlig" bortgang af de ældste medlemmer!

Fyns Småbådsfiskeklub anerkender til min glæde at sociale medier som Facebook går deres sejrsgang verden over og er et sted som tiltrækker mange mennesker - og mulige nye medlemmer!

På den seneste generalforsamling kunne vi konstatere faldende medlemstal og faldende kontingentindbetaling i klubben.

Antallet af registrerede brugere på vores tussegamle hjemmeside er også faldet markant sammenlignet med tidligere år!

Dette siger mig at kommende generationer af småbådfiskere finder deres nyheder og interessefælleskaber helt andre steder end på vores hjemmeside!

Lad os dog lytte med nysgerrige øren til vores kloge fynske kolleger og lukke "SSK-dørene" mere op for omverden, så vi kan byde nye sjællandske småbådsfiskere velkommen i vores fantastiske fællesskab.

Sidder vi bare på hænderne, tror jeg desværre at tendensen vil fortsætte med faldende interesse, medlemstal og indtægter i de kommende år!

Hvad synes du om fynboernes tiltag?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer