Hejsa. Jeg...

  • einer meling
  • einer meling's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
5 år 1 måned siden #1105967 af einer meling
Besvaret af einer meling på emne Hejsa. Jeg...
Tak, jeg tror jeg skal prøve at have et par pakker til turen. Tak for svar alle sammen &#128077 ses på havnen &#127907

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #1105956 af Kim jensen
Besvaret af Kim jensen på emne Hejsa. Jeg...
Depotplaster er det vi bruger , der ikke de bivirkninger som ved piller da plasteret sættes bag øreflippen og går direkte i blodet , og virker fuldt ud efter ca 3-5 timer ,har en virknings-tid på ca 72 timer .
Der skal ikke recept til , kan købes på apoteket , det anbefales at børn under 10 ikke bruger dette plaster . Det plaster vi bruger heder Scopoderm og er som-sagt købt på apotek .
transport piller ( Søsygetabelter ) bruger vi ikke pga af bivirkninger .
De sidste plastre vi købte kostede over 100 kr for 2 -: ,så de er lidt dyre men meget effektive . :-) :-) :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
5 år 1 måned siden #1105955 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne Hejsa. Jeg...
Hvis man læser om det står der sådan her

Trafik
Forsigtighed tilrådes ved motorkørsel og maskinbetjening. Vurderes det, at patienten ikke kan føre køretøj på betryggende vis, kan motorkørsel være strafbart i lighed med spritkørsel og skal undgås

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #1105954 af Ib Madsen
Besvaret af Ib Madsen på emne Hejsa. Jeg...
Et lille spørgsmål, må man godt sejle når der er rød trekant på pakken?, ifg. min læge må man ikke køre bil

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • einer meling
  • einer meling's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
5 år 1 måned siden #1105952 af einer meling
Besvaret af einer meling på emne Hejsa. Jeg...
Tusind tak for svar alle sammen, plaster er helt klart en løsning hvis det er, jeg har fået kontakt med en der muligvis kunne købe dem der hvor han bor.
Tusind tak for at du ville tage dem med Per, men som du skrev så var de hurtigt væk &#128512 vi ses til bornholmer aften &#127907&#128077

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
5 år 1 måned siden #1105951 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne Hejsa. Jeg...
Med plastrene skal man bare huske at tage dem af, hvis man ikke kommer på vandet, ellers kan man godt blive ret "skæv". Så ved aflysninger bliver det en lidt dyr fornøjelse, for man skal tage det på 5 timer før dvs. man er nødt til at tage det på inden man går i seng om aftenen.
Men de virker ret godt men for mig havde det også bivirkninger efter det første døgn - mit syn blev sløret og jeg blev lidt træt i hovedet.
Men i en årrække hellere det end søsyge - nu kan jeg heldigvis nøjes med piller

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.251 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer