Livesight vs Panoptics

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 8 måneder siden #1189417 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Livesight vs Panoptics
Hej Peter

Jeg tror ikke du skal forvente de store reaktioner fra danske LiveSight brugere endnu, da vi i SR, så vidt jeg ved, er de eneste i DK med LiveSight installeret.

Jeg har kun prøvet det på en tur indtil videre efter Torsk i Øresund og der fungerede det fremragende.

Jeg kunne spotte torske buler længe før 2D ekkoloddet og selv på det dybeste i Øresund viste LiveSight torskebuler.

LiveSight har en 90 graders kegle langs båden, i forhold til Panoptix som vist kun har det halve.

Planen er selvfølgelig meget mere brug og test af livesight den kommende tid, så følg med på SR-Fishing på srfishing.dk eller på Facebook

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Peter Andersen (Mjølner)
  • Peter Andersen (Mjølner)'s profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
4 år 8 måneder siden - 4 år 8 måneder siden #1189414 af Peter Andersen (Mjølner)
Livesight vs Panoptics blev oprettet af Peter Andersen (Mjølner)
Hej. Mit valg af instrument 2 vil være åbenbart når jeg hører hvilke erfaringer der er mht Lowrance Livesight visningen.
Panoptics er jeg kendt med og er imponeret over. Derfor vil jeg spørge til jeres erfaringer på lidt større dybder med Livesight om nogle endnu.?
Mvh
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Peter Andersen (Mjølner).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer