Kontingent opkrævning for 2020

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
4 år 5 måneder siden #1189638 af Linda Wehlast Jessen
Kontingent opkrævning for 2020 blev oprettet af Linda Wehlast Jessen
Der er sendt opkrævning ud vedr. kontingent for 2020.

Er du tilmeldt betalingsservice, bliver det trukket på din konto den 2/12-2019. Hvis ikke, vil du modtage et girokort til betaling senest den 2/12-2019.
Så hold øje med din betalingsservice eller din postkasse - det er dit eget ansvar at sørge for, at du får betalt kontingent.
Desværre har vi også gennem årene oplevet, at PostNord ikke er det mest pålidelige til at dele post ud - så hvis du ikke modtager girokort (og ikke er tilmeldt betalingsservice) så kontakt mig venligst herom. For betaler man ikke, bliver man automatisk meldt ud - vi sender ikke rykkere ud.
Så igen i år kan jeg kun opfordre til, at man tilmelder sig betalingsservice.

Og for lige at være på forkant - nej jeg kan ikke se, om du er tilmeldt betalingsservice.

Husk kun med betalt kontingent kan du benytte dig af vores klubfordele og arrangementer - har man en havnebrik og ikke betaler sit kontingent, bliver brikken spærret.

Så husk at holde øje med postkassen og betalingsservice de næste 14 dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer