Hej<br> Ma...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1003970 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Ma...
Godmorgen Svend<br>
Dejligt at høre at det kan lade sig gøre. Var selv lige ved at sejle ud igår men fortrød da jeg så bølgehøjden i Næsbebugten.<br>
Jeg har kendskab til området syd for Sprogø fra før de byggede broen og husker det som et fantastisk ørred og fladfiskevand.<br>
Jeg melder tilbage hvis jeg får stram line, den forp........ blæst må da snart lægge sig.<br>
God søndag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1003968 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Ma...
Hej Henrik, jeg var en tur på bæltet i dag og da det blæste en del fra vest sejlede vi over på fynsiden langs broen vi fik hornfisk og ikke andet da vi fiskede højt i vandet. Der efter gik vi til Romsø og Kerteminde bugt og der blev det til Makrel, så langt nede er de i alle tilfælde.<br>
Jeg har tidlige fange fra Revet og op mod Musholm men ikke mange og det er også flere år siden sidst.<br>
mvh. Delfinen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1003967 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Ma...
Hej<br>
Ingen smarte trick her. Jeg fisker i bæltet fra Reersø til Omø, og tager "normalt" til odden for at være "makrelsikker". Det var af ren nysgerrighed, da man ikke hører - og jeg selv heller ikke - om fangster i den nedre del af bæltet. Har fisket med garn fra Reersø, hvor vi fangede makrel, men ikke sydligere udover nævnte på en fladfisketur ud for vort strandhus og aldrig på stang. <br>
Jeg vil da ønske at der kommer makreller til indvejning til mesterskabet, for så ved jeg da at der er fisk inden for en rimelig sejltid, og så er det jo bare at gå igang med at finde dem, og det ville jo bare gøre det lidt sjovere at tage på fisketur, hvis man kunne fange et par enkelte.<br>
Knæk og bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1003966 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej<br> Ma...
Smart udspild....Men,det kan du evt. få at vide efter DM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 8 måneder siden #1187770 af ukendt bruger
Hej<br> Ma... blev oprettet af ukendt bruger
Hej<br>
Makreller! <br>
Jeg kan se på Jyllandssiden, at der kan fanges makreller helt ned til Als. Jeg har før "ved et uheld" fanget makreller i Næsbybugten, men er der nogen der har fanget makreller sydligere end Sjællands Odde i Storebælt.<br>
Det kunne være morsomt, at se hvor langt de går ned i bæltet :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.232 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer