DMI ÆV Æ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005273 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne DMI ÆV Æ...
Jeg var lige en tur på Gedser Rev, men vente om ved yderknop da var der lidt bølger på vandet (læs 2 meter). Men når det bliver stille igen så er Team Toftekær på " revet " igen. Prøv kanten af kadetten det er et godt sted og starte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005258 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne DMI ÆV Æ...
Hej - prøv farvandsvæsnets side. Den hedder www.frv.dk. Du går ind under sejladsinformationer og derefter oceanografi. Her findes 48 timers prognoser for strøm, vind, bølger og saltholdighed for såvel Danmark samt for Sundet. DMIs prognoser er "som vinden blæser".

Hilsen<br>
Peter<br>
Team Nauta

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005255 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne DMI ÆV Æ...
HA !! Jeg har det nøjagtigt ligesom dig! Jeg aflyste også min tur på Sundet pga DMI lovedet Blæsevejr. Og nu har jeg gået rundt her hele dagen og set på min vimpel i flagstangen hænge TOTALT og BOMSTILLE hele dagen! Det er simpelthen for ringe at de ikke kan gøre det bedre, bare 12 timer frem. Det sker gang på gang. Men det er nok fordi der ingen konsekvens er af deres uduelighed. Og så er vindstyrken nok ikke det som særlig mange mennesker gå særlig højt op i ! Det er ligesom i politik......der er ikke stemmer nok i at bruge tid på det ! - - - - bare surt for sejlerfolket.<br>
Hilsen en lidt bitter lystfisker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 4 måneder siden #1005253 af Mogens
Besvaret af Mogens på emne DMI ÆV Æ...
Små børn der lyver, blir metrologer når de blir store...!!!!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1188179 af ukendt bruger
DMI ÆV Æ... blev oprettet af ukendt bruger
DMI ÆV ÆV!!!<br>
Sikke et godt fiskevejr vi har haft idag. Høj solskin og næsten ingen vind. Bare møg ærgerligt, at man havde planlagt noget andet, fordi DMI lovede 10 sek/m vind. Og jeg syntes ikke lige det er årstiden til at fiske i 10 sek/m. Jeg ville have været en tur på gedser rev. Jeg bor 15 minuters kørsel fra Gedser med båden efter, så det er lige til at klare.<br>
Men når nu DMI lover knapt så godt vejr planlægger man selvfølgelig noget andet. Nu ærgrer jeg mig ad h........ til. Middelvinden har ifølge DMI ligget på 1-4 m/sek hele dagen. <br>
Findes der andre "vejrsider" der er mere troværdige? <br>
Og lige en ting til, er der nogen der har erfaringer med fiskeri omkring Gedser.<br>
<br>
Hilsen Jonas<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer