BULE SÆSS...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005291 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
Fra hvilke havne tager i normalt ud ? I hvilke områder fiskes der ?<br>
Er der "overfyldt " i weekenderne....kunne det være en fordel at komme mandag-fredag. Kunne man guide et par Jysk / Fynske småbåde med ud??<br>
<br>
Grunden til jeg spørger er at jeg har adgang til et sommerhus ved Roskilde og havde overvejret at støve pirkestængerne af og prøve efter et par "målere" i Øresund i 2006. 1 times kørsel fra sommerhuset betyder ikke noget....bare ikke vi skal krydse broen dagligt:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005290 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
Hej<br>
Der har sikkert været spurgt om det sidste år men: Er det muligt at komme ud med en af klubbens medlemmer på en sådan tur. <br>
Har aldrig været på sundet og fiske, og har ikke mod på selv at sejle ud i min egen båd. Jeg betaler selvfølgeligt meget gerne for brændstof m.m. <br>
<br>
Kan noget aftales er jeg meget lydhør, da jeg ikke mener jeg ville have meget ud af at tage alene ud med en turbåd, og så kunne det jo være meget sjovt at lære noget af klubbens proffer :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005288 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
Ja Thor her på Sjæland har vi de største Torsk(FISK) og de kønneste Piger med de har jo dig i Jylland :D glæder til at se dig igen ...:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005278 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
Det lyder godt med beretningerne. Det plejer jo at være spændende læsning. Knæk og Bræk. Sørg nu for at få en 30+, så vi kan få en afstøbning til klubben ;O)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005274 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne BULE SÆSS...
hold da kæft!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1188190 af ukendt bruger
BULE SÆSS... blev oprettet af ukendt bruger
BULE SÆSSONEN 2006<br>
hej alle intereseret, nu nærmer tiden sig og igen i 2006 vil jeg prøve at følge op på hvad de forskellige i klubben fanger af måler. Det hele vil starte op her på siden 1/1-06 og det er meningen at skriver lidt når man har været ude, og man skal selvfølige ikke skrive noget der er "hemligt" og man behøver ikke at uddybe sin tur. hver søndag måske mandag vil jeg med hjælp fra jer alle lave en liste med hvor mange måler de forskellige både har fanget og hvad den største er. det kræver bare at i mailer eller ringer til mig med antal måler i har i båden. Det er ikke en konkurence men en frivillig info til glæde for os alle, og jeg regner ikke med at folk "fusker med antalet" da det ikke er en konkurence ;-P. jeg håber på at der er mange der har lyst til denne lille vinter læsning her på siden.<br>
<br>
her er den største der blev fanged på GRISLINGEN i 2005 på trods af at det ikke blev så mange ture. torsken (den mindste på billed) vejed 23,6 kg fangeren kim jæger.<br>
<br>
rigtig god jul og godt nytår til alle.<br>
<br>
mvh per lassen
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer