Husk lakse...

Mere
18 år 2 måneder siden #1006157 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Husk lakse...
Har været gast hos Jan idag, og har set at det "lille" net er skiftet ud til et større!! Fik idag 2 ørreder, ca. 1,7 og 2,5 kg. Som vi lige kunne opfange - så er der idag - fanget fisk inde på 10m og ude på 20m. Så det er bare at kome ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 2 måneder siden #1006151 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Husk lakse...
JA ! Jan det er trist når de største tabes, men det er jo netop dem der giver drømme og energi til at blive ved og ved.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan Schmidt
  • Jan Schmidt's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 2 måneder siden #1006148 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Husk lakse...
Sorry, Øresund over 78 fod vand

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 2 måneder siden #1006146 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Husk lakse...
Hej Jan , ærgerligt den ikke kom ombord, må bare håbe den har ædt sig støre til næste gang i mødes.<br>
Historien fortæller intet om i hvilket farvand det foregik.???<br>
<br>
Mvh jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan Schmidt
  • Jan Schmidt's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 2 måneder siden #1188366 af Jan Schmidt
Husk lakse... blev oprettet af Jan Schmidt
Husk lakse nettet.<br>
<br>
Kl. ca. 1000 gik klemmen i 22 fod og jeg var med det samme klar over, at det var en god fisk.<br>
Efter ca 20 min. hvor jeg mange gange måtte sejle væk fra fisken, da den stillede sig under båden, så jeg den endelig.<br>
Det var en meget stor laks, som så ud til at være godt kroget. Det fangst net jeg bruger her hjemme virkede bestemt ikke overbevisende, men da fisken var træt måtte jeg med mine tilsyrede arme forsøge at nette den. Jeg ville som jeg plejer i Sverige, lade fisken svømme ind i nettet. Det kan bestemt ikke anbefales med så lille et net. Da fisken var ca. halvt inde, sadte krogen sig fast i nettet og resultatet var selvfølgelig at krogen løsner sit greb i fisken.<br>
Derefter måtte jeg lamslået se laksen glide tilbage til dybet og erkende at jeg havde bommet min livs fisk.<br>
Da jeg efter en tid, at have grublet over livets barske realitet fik grejerne i vandet igen, huggede en trøste fisk på 3 kilo.<br>
Hilsen bomme Jan
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer