Var det no...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002639 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var det no...
Til alle der har skrevet her.<br>
Jeg vil hermed undskylde den lidt hårde besvarrelse jeg kom med. Undskyld. Jeg vil ikke begynde at komme med lange forklaringer på hvorfor jeg gjorde det,men blot undskylde. <br>
Duelighedsprøven er en "overbygning" på speedbådskørekortet, som normalt tager en vinter på afteskole. Vi har derfor valgt at gøre det til et fjernstudie, så man ikke nødvindigvis skal afsted en aften i ugen. <br>
Har man speedbådskortet er det den praktiske del af kurset.<br>
<br>
Jeg må endnu engang undskulde den hårde tone i mit svar og håber at den bliver taget i mod.<br>
<br>
God sæson.<br>
Henrik Fenneberg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002544 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var det no...
et ps mere<br>
<br>
Jeg blev lidt grebet af den der YGRASIL webside ;-) Så jeg surfede lidt rundt og fandt et kursus der hedder<br>
<br>
Intern kommunikation<br>
<br>
Kursets formål<br>
<br>
Baggrunden for dette kursus er at genopbygge og forbedre omgangstone og de kommunikative evner i en gruppe, hvor misforståelser, snakken i krogene og mange underforståede ting ikke bliver udtalt. Med andre ord, så vil folk der ikke ”kan/vil” snakke sammen, godt kunne lære at tale med hinanden.<br>
<br>
Kurset kan ligeledes bruges til at udbygge og forbedre de indbyrdes omgangsformer personalet imellem, specielt i de situationer, hvor der har været stor personaleudskiftning. De gamle vs De nye.<br>
<br>
<br>
Jeg vil da ikke håbe det er Henrik Fenneberg der står som ansvarlig for dette kursus. Men okay det er jo også INTERN kommunaktion. Det vi bedriver her på websiden er jo EKSTERN kommunikation ;-). I Ekstern kommuniaktion er det ofte let at blive misforstået. Det er derfor "smileyes" er opfundet. Jeg vil nu benytte mig af en af omtalte "smilyes". Læg hovedet på skrå og du vil se et par øjne med et glimt i øjet, en næse, og en glad mund ;-) det var en ;-) det var 2 :-)<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian/Quicksilver<br>
FTK,JSK,TFAGN<br>
<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002543 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var det no...
Jeg sidder faktisk lige selv og funderer, efter det ikke særlig pæne svar fra Henrik Fenneberg til Sven Erik..........(selv om ham Henrik endda er pædagog)<br>
det der duelighedsbevis............ hvad er det et duelighedsbevis i ??. Er det speedbådskørekort man kan erhverve, som enhver småbådsfisker snart behøver. Eller er det et duelighedsbevis af mere generel karakter ?. For så vidt jeg husker havde jeg ikke noget om miljø og brand, da jeg tog mit speedbåds kørekort.<br>
<br>
Efter endelig at have kommet til bunden af omtalte webside, kan jeg se det koster 2800 kr + kursuspakke til 745, og der kræves en stikpasser og en kurslineal. ergo kan det ikke være speedbådskørekort som det ellers ville være yderst relevant at reklamere for på denne webside.<br>
<br>
MVh<br>
Brian/Quicksilver<br>
FTK,JSK, TFAGN<br>
<br>
PS. kunne godt se det sjove i Sven Erik`s indlæg. Da jeg ikke lige selv kunne finde ud af om det var det ene eller andet Fenneberg`s indlæg omhandlede ;-)<br>
Hov nu er jeg da først forvirret.......ovre i højre side af smabaadsklub.dk kører der en gif annimation hvor der blandt andet står Speedbådskørekort og duelighedes prøve på en og samme side.........Nu er jeg da først forvirret. Betyder det at den duelighedsprøve man kan tage til 2800 kr + kursusmateriale er en De Luxe udgave af Speedbådskørekortet til ca. 1500 kr ??<br>
Nå men det er nok fordi jeg kommer fra jylland og ikke forstår mig på alle disse forskellige fine ord. ;-).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002537 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var det no...
hej,jeg kan ikke se at der er nogen skjult reklame,firmaet oplyser at det er muligt at tage det teoretiske stof af duelighedsprøven derhjemme,dette lød da rimeligt interesant for mig da jeg arbejder 14 dage af gangen og derfor ikke kan følge en normal undervisning.så jeg takker for oplysningen fra klubbens sponsor.<br>
Mvh<br>
Torben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002536 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var det no...
Hvor vil det være dejligt, hvis de tre småbådsfiskeklubbers hjemmeside kunne holdes fri for erhvervs mæssige interesser, og være et forum for småbådsfisker som ville hjælpe hinanden uden økonomisk gevinst. Det er fint nok at firmaer kan købe reklame plads hvis de vil i kontakt med denne kunde gruppe, men fri os for indlæg som er skjult reklame.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 2 måneder siden #1002535 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Var det no...
Nej Svend Erik, det er det ikke. Du kan måske ikke forstå at det kan lade sig gøre, men tro mig det kan det. <br>
Prøver du på at være vittig med dit underlige svar, må jeg bedrøve dig, du fik mig ikke til at grine, men nok trække lidt på smilebåndet, for så latterlig en kommentar havde jeg ikke regnet med.<br>
Hvis du mangler et bevis, så du kan fiske torsk så klare vi det også, men du bliver nok den eneste for de fleste kan det, men ok vi gør det for dig.<br>
<br>
Henrik Fenneberg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer