hej der<br...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000224 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
Ang. Forsikring i Sverige<br>
Jeg har også kikket på nævnte forsikring, det lyder vildt godt. Mon ikke der skulle sidde et medlem med forstand på forsikringer, der gad at se betingelserne igennem, om der skulle være noget i vejen med disse. Prisen lyder godt, jeg ville selv kunne spare kr.2100- incl. skat.<br>
Mvh<br>
Henning Mikkelsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1186490 af ukendt bruger
hej der<br... blev oprettet af ukendt bruger
hej der<br>
<br>
Jeg ved godt vi har rimelige forsikringer på vores både via tryg. Men prøv lige at gå ind på denne svenske side og beregn selv din præmie. Den pris du får skal du vel så gange med 0,8 for at få den i danske kroner. Det er billigt.<br>
www.sailpartners.se/default.asp?NODE=12&SUBNODE=3

<br>
og ja de forsikrer danske både, men du skal selv sørge for at indbetale den misundelsesafgift der er på danske bådforsikringer til staten :-)<br>
Jeg ville kunne spare ca. et par tusinde om året hvis jeg sætter min båd til 200.000 svenske<br>
Den svenske forsikring foregår vist via et tysk selskab<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer