Når man l...

Mere
10 år 1 måned siden #1088606 af Tom
Besvaret af Tom på emne Når man l...
Hvis det er nye skiver der skal til kan du vælge at opgradere dem det koster ikke særlig meget mere end standard skiver www.mikesreelrepair.com/sg2747lc-carbon-drag-p-113354.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088603 af Tonny Soltau
Besvaret af Tonny Soltau på emne Når man l...
Jeg har 8 stk. SG47 møller. De ældste, med de sorte håndtag, er 10 år gamle - og kører fortsat upåklageligt.

Bevares, man kan da sikkert finde nogle mere fancy trollinghjul i dag. F.eks. de nye Tekota.

Men når det kommer til value-for-money og driftssikkerhed, har jeg aldrig haft bedre fiskehjul :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088600 af Tom
Besvaret af Tom på emne Når man l...
Ting bliver slidt med tiden. Skil dem og rens skiverne evt. Udskift dem hvis det er nødvendigt så er de som nye igen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088597 af Jan
Besvaret af Jan på emne Når man l...
Man skal huske og løsne bremsen når man ligger dem hen, da den ellers kan sætte sig og hugge lidt i det når de virkelig skal masse/bruges!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088595 af Tor
Besvaret af Tor på emne Når man l...
Købte mine 4 første i 1997! og de virker stadig. De bliver skyllet med ferskvand efter turen men ellers er der aldrig gjort noget ved dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088594 af Leif Everdam
Besvaret af Leif Everdam på emne Når man l...
Aldrig haft problemer, vi har fisket med dem i 8 år og alle 10 kører som da de blev købt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer