Når man l...

Mere
10 år 1 måned siden #1088620 af Henning Jensen
Besvaret af Henning Jensen på emne Når man l...
Hej

Jeg bruger heller ikke kun min Syncroer til trolling, de er fine alroundhjul og er produceret fra begyndelsen af 80 erne, genialt hjul under fighten også med laksen.
Enig i at "rene" trollinghjul ikke behøver være særligt "lækre" men blot virke til det de bliver sat til, det gør SG erne ihvertfald.

Mvh Henning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088619 af Tonny Soltau
Besvaret af Tonny Soltau på emne Når man l...
Hej Søren
Uden at dette behøver at blive en polemisk diskussion, synes jeg jeg at ordet "lækkert" i forbindelse med valget af trollinghjul bliver lidt højtravende!

I min verden er Daiwas SG47 LCA et af de mest pålidelige trollinghjul der nogensinde er lavet, til laksefiskeri. Kombinationen af maskinskåret bronzegear, gode bremser, 400 meter linekapacitet, høj knarrelyd og en anstændig pris, gør det til min darlig :-)

De har aldrig svigtet mig, selv om jeg (diplomatisk sagt) behandler dem hårdt!

Skulle jeg ud som nystartet trollingfisker og investere i 6-8 "laksemøller", til en fornuftig penge, vil jeg til hver en tid nappe Daiwa SG47 LCA :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088618 af Henning Jensen
Besvaret af Henning Jensen på emne Når man l...
Hej

Ambassador 7000 syncro fra 1997, de virker stadig, men det kræver man kan tælle og det kniber det jo med, for mange!!!!:-)

Mvh Henning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Søren Frederiksen
  • Søren Frederiksen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
10 år 1 måned siden #1088614 af Søren Frederiksen
Besvaret af Søren Frederiksen på emne Når man l...
Tjaa SG47''ere løser opgaven og er enormt slidstærke men lækre er de sgu ikke. Jeg kender ingen som ville leve med et hjul i tilsvarende kvalitet til hav- eller spinnefiskeri. I og med at vi som trollingfiskere har behov for mange ens hjul, får prisen jo lidt større betydning, men prøv engang at se på Daiwas eller shimano lidt dyrere modeller med tæller på. Der er en verden til forskel. Bare mine 25 øre :-)
Søren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088612 af Henning Nielsen
Besvaret af Henning Nielsen på emne Når man l...
Har haft mine i 16 år de virker stadig.
Butcher

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #1088611 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Når man l...
hej
Støtter op omkring renovering, nogle gange kan man være uheldig med at der er kort til service. Har selv skiftet til carbon i 2stk. sg47 (fordi man kunne:D).
fandt dem her tunasreeltroubles.com og brugte shopusa.
En ekstra ting kunne også være powerhåndtag opgradering på sg47 hjulet (når man er i gang), jeg syntes det giver et væsentligt lækkerhedsfaktor løft.
bor Ringsted hvis du vil låne et håndtag eller 2 og har også nogle kulfiberbremse skiver i kassen kan jeg se... (hvad man ikke køber :D) hvis du vil prøve inden du køber en håndfuld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer