BULE SÆSS...

Mere
18 år 4 måneder siden #1005310 af Peter Nielsen
Besvaret af Peter Nielsen på emne BULE SÆSS...
Hvis det ikke bliver hård frost kan det betale sig at køre til Hornbæk (10 min til ørknen-15 min til trapperne) gode p-forhold. der er lige langt fra motorvejen til Helsingør som til Hornbæk<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
18 år 4 måneder siden #1005309 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne BULE SÆSS...
Jeg vil når jeg har en ledig plads eller to fortælle det her på siden, så er der jo bare og springe med...<br>
Som Per også fortæller vil jeg også godt understrege af det ikke er bare lige og køre båd og mandskab til Helsingør, og så skal vi ellers ud og nive et par målere. Overflade strømmen løber ofte mellem 2 og 4mil derud af så det kræver lidt beregning for at lave en fuldtræffer. Tag med en af os andre som ligger fast i havnen hvis der er mulighed for det...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005302 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
polsjø,dm,m4,grænsen ja jeg kunne blive for de står ikke tøjret på bunden og venter, det er hårdt arb at finde dem og endnu hårder at ramme dem. jeg går ind i min 5 sæsson og er ikke blevet verdens mester (endnu) ;-P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005301 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
hvor langt oppe er nordpå???<br>
<br>
Mvh Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005296 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
der er noget du har misforstået ang. vinter torsk martin. det for går nord på og det er lettest at bruge helsingør havn og som regl er der mange i weekenderne, men det kommer an på vejret og hvad der har været af meldninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
18 år 4 måneder siden #1005295 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne BULE SÆSS...
Det kunne da helt klart anbefales.... de fleste sejler ud fra rungsted og skovshoved havn og klubben har jo frikøbt rampen i skovshoved, så det kunne jo være en mulighed...<br>
<br>
Der blir fisket meget omkring ven og der er som regel en hel del både i weekenden og det blir nok ikke mindre her i bule-sæssonen, så mandag/fredag ville nok være at fortrække...<br>
<br>
Men held og lykke med det..<br>
<br>
Knæk og bræk<br>
<br>
Mvh Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.215 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer