overvejer ...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000269 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne overvejer ...
Hva' - fik du så valgt en båd? Min kammerat har lige købt en Warrior - første tur var i søndags - men det vidste fiskene ikke!!!;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1000082 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne overvejer ...
Ring til mig på telefon da jeg har mange erfaringer med en sådan båd.<br>
<br>
Mit nummer er 4465 5413

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1000065 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne overvejer ...
<br>
WARRIOR er et godt skiv, sejler godt og kan tåle en del dårlig vejr uden man føler at det er på<br>
Kanten af hvad båden kan klare.<br>
<br>
Jeg har sejlet mange timer i min Warrior 165 som havde 75 Hk Honda + 4 Hk Mariner på bagen<br>
og har kun gode oplevelser at huske tilbage på, men hvis man vil have motor af den størrelse <br>
( 75 / 90 Hk = 163 Kg + 4 Hk = 38 Kg ) vil jeg anbefale at man kun er 2 mand i båden hvis det er dårligt vejr.<br>
Jeg ved ikke hvordan den opføre sig med 50 Hk monteret, men vægten agter er jo mange Kg. Lettere. Max fart med 75 Hk er 30 til 32 Kn. alt efter hvor meget udstyr / personer der er om bord.<br>
<br>
Grunden til at jeg selv valgte den båd var høje sider, stor flad dørk og god plads til at fiske fra.<br>
<br>
Der er ikke meget pynt og glimmer i den båd, men man føler sig godt tilpas når man er på vandet og selv om der ikke er meget overbygning på båden kommer der ikke meget sprøjt ind.<br>
<br>
<br>
Selv om jeg har købet en noget større båd i dag, har jeg aldrig fortrudt de 4½ år jeg sejlede i den<br>
Båd<br>
<br>
Så hvis du ikke kan prøve at sejle i en Warrior på anden måde kan du jo ringe til Ry, jeg ved at Henrik gerne giver en tur på Silkeborg søerne.<br>
<br>
OBS: hvis du køber brugt, så sørg for at prøve sejle så du ved selvsyn kan se og høre at alt et i orden hvis du handler privat!<br>
<br>
M.V.H. <br>
<br>
Delfinen<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 8 måneder siden #1186427 af ukendt bruger
overvejer ... blev oprettet af ukendt bruger
overvejer at købe en warrior, men har aldrig haft fornøjelsen af at sejle i en, nu er det jeg efterspørger ris og ros for båden. hvis nogle af jer har erfaring god som dårligt vil jeg meget gerne hører om det, inden jeg går ud og køber en Warrior 165.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer