Lowrange G...

Mere
20 år 6 måneder siden #1000193 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Lowrange G...
Det er ikke kun hos west du kan få den for det, har osse set den flere andre steder til den pris.<br>
<br>
Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000189 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Lowrange G...
Ja, jeg vil bare lige bemærke, at nu kan den fås hos West for kr. 5.998,-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 7 måneder siden #1000139 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Lowrange G...
Hej Brian<br>
<br>
Forskellen på en 3000 og en 4000 er at den nye har en processor som er mange gange hurtigere, da en 3000 jo er ret sløv til opdateringerne af søkortene, ved det da jeg selv har haft en, men valgte nu at købe en 7000 i stedet.<br>
<br>
Mvh. Allan<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1000138 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Lowrange G...
Hej der<br>
Jeg har selv en globalmap 3000 mt. Der har jeg dog ikke haft problemet. Men´jeg havde problemet i den medfølgende software til computeren (mapcreate 5). Det viste sig det var fordi programmet havde en forkert opsætning.<br>
Men for at vende tilbage til globalmap 3000 som måske har sammen menu opsætning som din 4000. Du trykker menu to gange så kan du vælge gpssetup nede i menuen. Derefter cordinatesystem og så skal du vælge degres/minutes. Din står måske nu til degrees/minutes/seconds ??<br>
Hvad er forskellen egentligt på 3000 mt og 4000 mt ??. Jeg syntes stadig 3000 mt er dyrere end 4000 mt. Selvom 4000 mt vel er ny version af 3000 mt. <br>
<br>
Mvh<br>
<br>
brian<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 7 måneder siden #1186457 af ukendt bruger
Lowrange G... blev oprettet af ukendt bruger
Lowrange Global map 4000, problemet er at få den til at acceptere waypoints eks. Juels Grund 55.26.900 12.21.180, den kommer med en fejlmeddelse om at longitude overstiger 60s, det må være et opsætningsproblem som jeg bare ikke kan finde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer