LMS 240 MA...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000202 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne LMS 240 MA...
Hmm ja det kan du så have ret i... Den tanke har strejfet mig men tilgengæld spekulere jeg på om det så ikke er nemmere at kigge på et kombi-instrument hvor skærmen er delt op end at kigge på 2 skærme? Mht Globalmap 3000 ku godt føle mig fristet men syns det er lige i overkanten af hvad jeg vil ofre på det.. =)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000190 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne LMS 240 MA...
hej michael<br>
<br>
jeg har ingen erferinger med dette apparat, men persoligt vil jeg helst have to instrumenter , for hvis der opstår problemer med et kombi skal man undværer begge dele. hvis du er intresseret har jeg en GPS globelmap 3000 tilsalg. der er helt sikkert andre der siger det modsatte, men jeg kan kun se at det er en fidus med et kombi, hvis man mangler plads til instrumenteringen.<br>
<br>
mvh per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1186471 af ukendt bruger
LMS 240 MA... blev oprettet af ukendt bruger
LMS 240 MARINE SONAR/GPS COMBO<br>
<br>
LMS 320DF MARINE SONAR/GPS COMBO<br>
<br>
Nogen der har erfaringer/råd med dissse 2 da jeg overvejer at anskaffe mig et eksemplar og skippe mit x85 Derfor vil jeg have et nyt og vil samtidig anskaffe mig en gps så hvorfor ik en combo?<br>
<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.248 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer