hej<br> Ra...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 4 måneder siden #1186519 af ukendt bruger
hej<br> Ra... blev oprettet af ukendt bruger
hej<br>
Raymarine DSM250, L770D og L1260D. Er der nogen der har erfaring med disse ekkolod. Jeg så det for første gang i bådnyt maj 2003 og gået og skulet lidt til dem siden. Fidusen ved dem skulle være at de benytter sig af "HDFI" som står for high definiton fish imaging.<br>
I bund og grund drejer det sig vel om en digital boks som har en langt højere følsomhed og som kan skelne signalerne langt bedre end de normale ekkolod.<br>
ågehempel har ikke en døjt på deres ikke opdaterede hjemmeside om loddet. Så jeg kiggede lige en smut over andendammen til USA. Selve boksen dsm250 koster omkring 3800kr derovre mens prisen ifølge bådnyt skulle være knap 9000 kr herhjemme. i Usa koster loddet L770D (farve) godt 11.000 kr og hvad det koster i Danmark tør jeg kun gisne om i aften :-).<br>
På raymarine siden kan man læse mere om teknikken/loddet. www.raymarine.com/raymarine/article.asp?...D=834&type=highlight De har også en fin flashfilm om funktionen og fordelen ved loddet

og på dette amerikanske link kan man se priser mv.store.wmjmarine.com/marine-electronics-f...ine-fish-finder.html

mvh<br>
<br>
Brian<br>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.114 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer