Hydraulik ...

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
6 år 1 måned siden #1103875 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Hydraulik ...
Der findes faktisk en Mavimare styring med fikserede slanger, til en smal motorbrønd, men prisen er også høj navisco.dk/produkter/109-outboard-komple...e-gf300bt-evolution/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 1 måned siden #1103870 af Peter Sørensen
Besvaret af Peter Sørensen på emne Hydraulik ...
Fik vist formuleret mig lidt skævt - Mavimare med fikserede slanger er super smart, men den var desværre en smule for bred til min motorbrønd, derfor måtte jeg bytte til en alm type.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 1 måned siden #1103869 af Peter Sørensen
Besvaret af Peter Sørensen på emne Hydraulik ...
Jeg kan tilslutte mig Mavimare, dog ikke typen med fikserede slanger da den ikke kunne være der - har haft en i flere år uden bøvl, og det er rigtigt kram. Kan kun tilslutte mig mht. Navisco = super god service, fik ombyttet den da den ikke kunne være der uden bøvl og til en meget rimelig pris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103774 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne Hydraulik ...
Jeg kan også tilslutte mig mavimare. Dels fordi kvaliteten efter min mening er langt bedre end baystar til samme pris, og dels fordi dine hydraulikslanger ikke bevæger sig under drift. Det giver en langt pænere installation. funktionsmæssigt fungerer det super godt, og jeg har ingen problemer haft i de 7 år jeg har sejet med dem på to forskellige både. Jeg købte ogsåhos lars ved Navisco. god pris og nok noget af landets bedste service.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Linda Wehlast Jessen
  • Linda Wehlast Jessen's profilbillede
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Mere
6 år 2 måneder siden #1103773 af Linda Wehlast Jessen
Besvaret af Linda Wehlast Jessen på emne Hydraulik ...
Jeg har lige sat en Mavimare i. Har godt nok kun sejlet med den 1 gang men med fuld tilfredshed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
6 år 2 måneder siden #1103772 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Hydraulik ...
Hvis man må anbefale et andet mærke, så prøv at kigge på Mavimare styringer, jeg Sunes det virker lækre. Jeg har selv en monteret og den virker super godt. Navisco forhandler dem.
navisco.dk/produkter/73-styretoej/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer