Er der nog...

Mere
5 år 4 måneder siden #1105694 af Benny Larsen
Besvaret af Benny Larsen på emne Er der nog...
hej
det virker fint, min makker har købt en med det system.. men jeg er mere til at lygterne er monteret så man bare kan smide båden i uden at fjerne noget.. ligger nok lidt til min hukommelse... :B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carsten Bo Christensen
  • Carsten Bo Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 4 måneder siden #1105692 af Carsten Bo Christensen
Besvaret af Carsten Bo Christensen på emne Er der nog...
Jeg har overvejet det af samme grund! Årsagen til at jeg vælger enkeltakslet er at jeg med denne trailer kan skubbe den ind i mit bådhus, hvor den skal drejes før den kan gå ind. En toakslet kan jeg ikke dreje ved håndkraft -deraf valget....men mange tak for kommentaren som du har helt ret i!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 måneder siden #1105691 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der nog...
Har ikke erfaring med de nye men gå et nummer mere op i str og få en med buggy hjul den bliver så meget bedre at køre med :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carsten Bo Christensen
  • Carsten Bo Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 5 måneder siden #1189110 af Carsten Bo Christensen
Er der nog... blev oprettet af Carsten Bo Christensen
Er der nogen der har erfaringer -gode som dårlige - med Brenderup bådtrailernes nyere lygtesystem. Jeg tænker på dem der blot svinges til siden og således ikke afmonteres før isætning og optagning? Jeg synes det ser smart ud... men hvad er erfaringerne hermed?
Jeg spørger da jeg står overfor en vægtmæssig opgradering af bådtrailer (1500 kg til 1800kg).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer