Hej FTK (i...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002737 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej FTK (i...
Dejligt blad ;-)<br>
Nu kan det også stå ved siden af de andre fiskeblade uden at ligne "lillebror" :-)<br>
Jeg havde faktisk klodset ftk bladet op med nogle af kærestens "kvinde kend dig selv" og "hvad føler du når du føler" så det var på højde med de andre A4 fiskeblade ;-)<br>
<br>
Brian/quicksilver<br>
FTK,JSK,TFAGN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002721 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej FTK (i...
Tusind tak for de mange roser der er strømmet ind både på mail og tlf. det giver en masse energi til at lave næste nummer!<br>
<br>
Der er selvfølgelig lidt skønhedsfejl endnu, bla. er der nogle af baggrundsbillederne der blev lidt mørkere end forventet, så lidt anderledes ud da det var trykt, men et par år endnu, så har jeg vel lært det :-) <br>
<br>
Men HUSK nu det er Jer der skal lave fyldstoffet til bladet,jeg skal kun lave det nemme arbejde:-) tag en masse gode billeder, helst i højeste opløsning og gerne nogle i højformat og send lidt tekst til det også, så skal jeg nok prøve at få lavet et anstændigt blad ud af det :-) <br>
<br>
Bestyrelsen har sat nogle af vores eftertragtede klubtrøjer på højkant til lodtrækning blandt det indsendte, så det er bare om at komme igang til næste deadline som er d. 10 maj. Da jeg har konfirmation d. 22 maj, må i gerne komme med det før denne gang, så vi ikke risikerer at bladet bliver ligeså forsinket som denne gang:(<br>
<br>
Da der er begrændset plads i bladet og det er en dyr affære at få lavet flere sider ( Jeg skal oprette 8 sider hver gang + mere vægt! porto er MEGET dyrt i dag) så er det mig der har det tunge ansvar at skulle sortere i jeres artikler og jeg bedømmer ikke efter hvor gode artiklerne er, men simpelthen pga. af pladsen, så i må ikke blive skuffede hvis ikke jeres artikler kommer med i førstkomne blad, jeg kan sikkert bruge det i et senere blad hvor der måske ikke kommer så meget ind, måske fordi I har travlt med at fiske istedet for at skrive til jeres klubblad:-) <br>
<br>
Mvh. Redaktøren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002715 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej FTK (i...
Hejsa.<br>
<br>
Rigtig flot blad der har i ramt plet ser frem til det næste nr.<br>
mvh Kristian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002694 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej FTK (i...
Hej Claus.<br>
Super fedt blad.Det er blevet rigtig godt.Ser frem til næste nummer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002693 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej FTK (i...
Hej Claus, jeg vil også lige kippe med hatten og sige at det er blevet et rigtig flot klubblad. Det var en god beslutning at gå i A4! Godt arbejde. ;o))

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
19 år 1 måned siden #1002691 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej FTK (i...
Klubblad. Hej redaktør Jeppesen. Sidder og nyder det nye klubblad. Fantastisk layout med mange flotte billeder og en god portion spændende artikler. Jeg glæder mig allerede til næste nummer.<br>
<br>
Team Funtex

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer